סיטרואן חשפה גרסה חדשה לרכב הפנאי הקטן שלה, ה-C3 איירקרוס (Aircross). הרכב, שהושק לאחרונה בישראל, מוצע כאן בגרסת "ריפ קרל" (Rip Curl), כחלק משיתוף הפעולה הממושך בין יצרנית הרכב לחברת אביזרי גלישת הגלים האוסטרלית.

בדומה למהדורות קודמות - בהן ל-C4 קקטוס ולספייסטורר - גם הפעם מדובר בעיקר בגרסת עיצוב למי שרוצה עוד קצת ייחוד. במקרה של סיטרואן C3 איירקרוס ריפ קרל, זה בא לידי ביטוי בשתי ערכות צבע לבחירה: ערכה כחולה כוללת בתי פנסים ומראות בצבע כחול, מיגון גחון קדמי ואחורי באפור ומוטות גג בצבע שחור מבריק.

לתפוס גל: סיטרואן C3 איירקרוס במהדורה מיוחדת


מי שיבחר בערכה הלבנה, יקבל בתי פנסים ומראות, וגם מוטות גג, בצבע לבן. כן מוצעים חישוקי גלגלים בשני עיצובים ובשני צבעים (כסף או שחור), בשני המקרים בקוטר "17 ועם צמיגי בוץ ושלג. הריפ קרל גם מצוידת במערכת ה"גריפ קונטרול" (Grip Control), המבוססת על בקרת היציבות ומציעה מצבי נהיגת שלג, חול ובוץ (עדיין עם הנעה קדמית בלבד).

לתפוס גל: סיטרואן C3 איירקרוס במהדורה מיוחדת


את גרסת ריפ קרל ניתן להזמין בחמישה גווני מרכב - לבן, כסף, שחור, אפור וחום בהיר, ועם גג בצבע הרכב או בשחור. תזהו אותה גם באמצעות מדבקות עם סמלי ריפ קרל בתחתית הדלתות הקדמיות, ואילו בתא הנוסעים מוצע ריפוד אפור עם תפרים לבנים ופס כחול.

לתפוס גל: סיטרואן C3 איירקרוס במהדורה מיוחדת


הגרסה החדשה מוצעת עם כל מנועי ה-C3 איירקרוס, ובכלל זה גם בגרסה האוטומטית המוצעת בישראל (1.2 ליטר טורבו, 110 כ"ס ותיבה פלנטרית עם שישה הילוכים). רמת האבזור שלה כוללת תוספות דומות למדי למפרט הישראלי.