אחרי שטח עושים ספורט: סקודה קארוק ספורטליין - אוטו

אחרי שטח עושים ספורט: סקודה קארוק ספורטליין

רכב הפנאי הקומפקטי יגיע לתערוכת פאריז באוקטובר בגרסת "ספורטליין" - בדרך גם לישראל?

רכב הפנאי הקומפקטי סקודה קארוק, שמשווק גם בישראל, זוכה לגרסה בכירה נוספת - שנייה בתוך שבוע. אחרי ה"סקאוט" (Scout, גשש) ל"שטח", מגיעה ה"ספורטליין" (Sportline). שתיהן צפויות לערוך הופעת בכורה באוקטובר, בתערוכת פאריז. 

סקודה תציע את הספורטליין עם מנוע טורבו-בנזין חדש, שיהיה החזק במבחר - 190 כ"ס מנפח של 2.0 ליטר. הוא זמין בשלב זה רק ברמת הגימור הזו, עם תיבה רובוטית דו-מצמדית והנעה כפולה. נתוני ביצועים ותצרוכת דלק לא פורסמו.

בנוסף, את רמת הגימור החדשה ניתן להזמין גם עם מנועים חלשים יותר, בהם אלו המשווקים בישראל (1.5 ליטר בנזין ו-2.0 ליטר דיזל, לשניהם 150 כ"ס). גרסת ה-1.0 ליטר, שגם היא נמכרת בישראל, לא זמינה ברמת הגימור ספורטליין. בשלב זה לא ידוע על תוכניות של חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה, לשווק את הספורטליין בישראל.

1600009


ומה עוד חדש? קודם כל, עיצוב. הספורטליין מוותר על סממני ה"שטח" לטובת מראה דינמי יותר, תודות לקישוטים בצבע הרכב, חישוקי "18 או "19 ופגושים שונים. תגי "ספורטליין" משלימים את המראה הספורטיבי. מסקודה לא נמסר על שינויים למתלים, היגוי או בלמים.

1600010


בתא הנוסעים תמצאו מושבים ספורטיביים, גלגל הגה קטום בחלקו התחתון ונגיעות צבע אדום, לרושם הנכון. מלבד זאת יוצע מפרט דומה לזה של רמות האבזור הבכירות האחרות.
דגם סקודה קארוק
גרסה קארוק 1.0 ל' טורבו, אוט', Ambition
מחיר 146000
0 ל-100 קמ"ש (שניות) 10.7
מהירות מרבית (קמ"ש) 186
תיבת הילוכים אוטומטית
צריכת דלק - ממוצעת 19.2
נפח תא מטען (ליטר) 500
דרגת זיהום אוויר 8
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות