שנה בדיוק אחרי שהציגה אותה כמכונית תצוגה בפבל ביץ', קליפורניה, ב.מ.וו חוזרת לאותו אירוע - שבוע הרכב של מונטריי - כדי לחשוף את ה-Z4 הסדרתית החדשה. זוהי הופעת טרום-בכורה חלקית, לקראת חשיפת המכונית בפני קהל המבקרים בתערוכת פאריז באוקטובר. 

המכונית שהובאה לפבל ביץ' היא גרסת ההשקה ("First Edition"), עם מנוע השישה צילינדרים בטור, 3.0 ליטר טורבו-בנזין, שמוכר מה-M140i. ב-Z4 M40i הוא מפיק את אותו הספק - 340 כ"ס - מספיק בשביל האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.6 שניות.

מלבד זאת, גרסת ה-M Performance (חצי דרך ל-M "אמיתית") מציעה גם מתלי ספורט אדפטיביים, בולמים ספורטיביים, דיפרנציאל אחורי נשלט אלקטרונית וחישוקי "19 עם חמישה חישורים כפולים. ערכת ההשקה כוללת גם צבע מרכב שמכונה "כתום קפוא", לצד מראות וסבכה קדמית בשחור וגג בצבע שב.מ.וו מגדירה כ"פחם עם נגיעות כסף".

ב.מ.וו Z4 החדשה נחשפה - השיווק משנה הבאה


בתא הנוסעים תמצאו מושבי עור שחורים בעיצוב ספורטיבי, מערכת שמע מתוצרת "הרמן קרדון" ולראשונה ברודסטר של ב.מ.וו - תצוגת מידע עילית לנהג. ה-Z4 החדשה תוצע גם עם תאורת מטריצת לד קדמית. בשלב זה לא ברור אילו מהתוספות הללו יכללו במפרט התקני ובעבור מי מהן יידרש תשלום נוסף.

ב.מ.וו Z4 החדשה נחשפה - השיווק משנה הבאה


ב.מ.וו תחשוף עוד פרטים על ה-Z4 החדשה - ובכלל זה מנועים נוספים, מחירים ונתוני מידות - באירוע מיוחד שייערך ערב תערוכת פריז, בשבוע השלישי של ספטמבר. מיד לאחר מכן המכונית תוצג בהופעת בכורה בפריז, ואילו מסירות יחלו באירופה באביב 2019. מחברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי עדיין אין מועד לתחילת השיווק בישראל.