ב.מ.וו סדרה 8, שנחשפה רשמית ביוני שעבר, צפויה לזכות בקרוב לגרסת מרכב חדשה. אחרי הקופה, יגיע בתערוכת פריז תורה של הקבריולה, עם גג בד מתקפל. זו תהיה גרסת מרכב שנייה מתוך שלוש - כאשר את המבחר תשלים בהמשך גם גרסת סדאן (או "קופה ארבע דלתות) שתתחרה במרצדס CLS.

רגע לפני החשיפה הרשמית, ב.מ.וו שחררה תמונות רשמיות בהן נראית המכונית נוסעת במבחני אמינות בתנאי קיצון, ובפרט בחום של עמק המוות שבקליפורניה ולאס וגאס שבנבדה. תמונות אלו אמורות לשכנע אותנו כי המכונית תעמוד גם בתנאי חום קיצוני, שמגיע במקומות אלו לטמפרטורות גבוהות יותר משמעותית מבישראל - אף למעלה מ-50 מעלות.

פרטים טכניים בנוגע לקבריולה עדיין אין, אך צפו למפרט דומה מאוד לזה של הקופה. זה אומר אורך של כ-485 ס"מ, רוחב של כ-190 ס"מ, גובה של 135 ס"מ ובסיס גלגלים של 282 ס"מ. גם היצע המנועים יהיה דומה, ויכלול בתחילה גרסת M850i עם מנוע V8 טווין-טורבו בנזין, נפח של 4.4 ליטר והספק מרבי של 530 כ"ס.

גרסת הקבריולה של ב.מ.וו סדרה 8 נחשפת, כמעט


בגרסת הקופה, ה-M850i מסוגלת להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.7 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת שלה בתנאי מעבדה עומדת על קרוב ל-10 ק"מ לליטר.

גרסת הקבריולה של ב.מ.וו סדרה 8 נחשפת, כמעט


גרסה שנייה, עם מנוע דיזל (3.0 ליטר, שישה צילינדרים), נראית כבעלת סיכויים קלושים ביותר להגיע לישראל. ב.מ.וו צפויה לחשוף בעתיד גם גרסת M8 מלאה, עם יותר מ-600 כ"ס.

גרסת הקבריולה של ב.מ.וו סדרה 8 נחשפת, כמעט


שיווק הסדרה 8 קופה בישראל יתחיל עוד בסוף השנה הנוכחית. מחירה לא ידוע בשלב זה. מועד לשיווק הקבריולה עדיין לא פורסם.