ב.מ.וו חשפה גרסת M35i ספורטיבית של ה-X2, רכב הפנאי-קופה הקומפקטי. לפי ב.מ.וו, גרסה זו תהיה בעלת מנוע הארבעה צילינדרים החזק בתולדותיה - יחידת 2.0 ליטר עם 306 כ"ס ו-45.8 קג"מ, בסיוע מגדש טורבו.

זוהי גם רק הפעם השנייה בה סדנת השיפורים הרשמית M מציעה מכונית עם מנוע ארבעה צילינדרים והראשונה בסדרת ה-M Performance (חוליית אמצע הדרך בין דגמי ב.מ.וו רגילים לדגמי M מלאים). הפעם הקודמת הייתה ב-M3 המקורית, שצוידה במנוע 2.3 ליטר ארבעה צילינדרים (2.5 ליטר בהמשך חייה).

ב-M35i, המנוע החדש מאפשר האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.9 שניות (6.7 ב-M3 המקורית), זאת בסיוע תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 12.3-11.9 ק"מ לליטר בהתאם למידת החישוקים ("19 או "20 בהתאמה).

שנה הבאה בישראל: ב.מ.וו X2 בגרסת M ספורטיבית


ב.מ.וו X2 מבוססת על פלטפורמת ההנעה הקדמית של ב.מ.וו X1 ומיני קאנטרימן. בהתאם, היצרנית מציידת אותה בדיפרנציאל קדמי ננעל מכנית, שמטרתו בעיקר לשפר את כושר היציאה מפניות. זאת, על-ידי מניעת או הפחתת תת-היגוי הנוצר מלוחמת הגה - מצב בו עודף כוח המגיע מהמנוע גורם לגלגל מניע להסתחרר, לפגוע ביכולת השליטה של הנהג בכיוון הנסיעה ו"למשוך" את הרכב החוצה מקו הפנייה.

שנה הבאה בישראל: ב.מ.וו X2 בגרסת M ספורטיבית


מלבד תוספת הכוח, גרסת ה-M35i מציעה גם מתלי M ספורט מוקשחים ומונמכים, או מתלים אדפטיביים בתוספת תשלום. היא מבוססת עיצובית על ערכת העיצוב של M (שמוצעת ב-X2 מאז ההשקה), ומוסיפה קישוטים בצבע שב.מ.וו מכנה "אפור צריום" - בין היתר בבתי המראות, בסבכת הכליות הקדמית, פתחי האיוורור בפגוש הקדמי ובפתחי המפלט.

שנה הבאה בישראל: ב.מ.וו X2 בגרסת M ספורטיבית


עוד בשדרוגים: מערכת הבלימה גדולה יותר ("18 מלפנים ו-"17 מאחור) ומעוטרת בקליפרים כחולים, ההיגוי שודרג לטובת חווית נהיגה דינמית יותר ומאחור תמצאו ספויילר אחורי גדול יותר.

שנה הבאה בישראל: ב.מ.וו X2 בגרסת M ספורטיבית


ייצור ה-X2 יחל לשוק האמריקאי כבר בחודש נובמבר הקרוב, ולאירופה במרץ 2019. מחברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי שיווק הגרסה החדשה יחל בישראל בסביבות יוני 2019.