חטיבת השיפורים הרשמית של ב.מ.וו, המכונה M, תציג בקרוב גרסאות ספורטיביות רשמיות של ה-X3 ו-X4 הנוכחיים. זוהי פעם ראשונה בה רכב פנאי של ב.מ.וו מקבוצת הגודל הזו זוכה לגרסה כזו, שהייתה זמינה עד עתה במשפחת ה-X רק בדגמים הגדולים יותר (X5 ו-X6).

אז 15 שנים אחרי שה-X3 הראשון יצא לדרך, הדור השלישי של רכב הפנאי בגודל בינוני יזכה סוף-סוף לגרסת M ספורטיבית, עם מנוע שישה צילינדרים טורבו-בנזין והנעה כפולה - שפותחו שניהם על-ידי סדנת M. על-פי ב.מ.וו, ההנעה הכפולה תכלול מאפיינים שנראו לראשונה ב-M5 החדשה, ובכלל זה כיול מכוון יכולת דינמית ודיפרנציאל אחורי עם חלוקת כוח בין הגלגלים.

גרסה דומה - ככל הנראה עם אותו מנוע, מערכת הנעה וכיול בסיסי - תוצע גם ל-X4, רכב הפנאי בעל מרכב הקופה שהושק לראשונה ב-2014 והדור השני שלו יצא לדרך בפברואר השנה. ה-X3 החדש כבר הושק בישראל, גם בגרסת חצי-M (ה-M40i עם 340 כ"ס), בעוד ה-X4 החדש עדיין לא הגיע אלינו והשקתו צפויה בחודשים הקרובים.

רכבי פנאי נוספים של ב.מ.וו זוכים לטיפול M


ב.מ.וו ו-M לא מפרסמות בשלב זה מפרט טכני מלא של רכבי הפנאי הספורטיביים, שהוצגו תחת הסוואה באירוע שנערך במקביל למירוץ ה-DTM (ליגת מכוניות התיור הגרמנית) בנורבורגרינג.

רכבי פנאי נוספים של ב.מ.וו זוכים לטיפול M


חשיפת ה-X3 M ו-X4 M בלי הסוואה ועם כל הפרטים צפויה עוד השנה, לקראת שיווק בתחילת 2019. והסיכויים לראות את שניהם בישראל גבוהים למדי.