שמה הפך לשם הנרדף למסחרית, והיא מותג המסחריות הנמכר ביותר באירופה. אבל פורד טרנזיט הבאה לא נחה על השמרים, ותציג לראשונה גרסאות מחושמלות - עם או בלי אפשרות לטעינה משקע. תמונות של המסחריות החדשות לא פורסמו, למעט תמונת קדימון חזיתית אחת.

בתערוכת האנובר שתיערך בסוף החודש בגרמניה, פורד תחשוף משפחה חדשה של טרנזיט, כולל גרסת כלאיים נטענת משקע (PHEV) של הטרנזיט קאסטום, שמשווקת גם בישראל. המסחרית תציע טווח נסיעה של 50 ק"מ בין טעינות, ומנוע טורבו-בנזין בנפח 1.0 ליטר שישמש כמאריך טווח (עד 500 ק"מ). גרסה זו, שתשווק כבר משנה הבאה, מיועדת בעיקר לשליחויות עירוניות לטווח קצר.

הקאסטום PHEV תצויד במצברי ליתיום-יון מתחת לרצפת ההטענה, ובפורד מבטיחים שנפח ההטענה שלה יהיה זהה לגרסאות הדיזל המסורתיות. 

בנוסף, פורד תציג גרסת כלאיים מתונה (MHEV) של הטרנזיט הגדולה ("2 טון"), שתשלב מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר ותיבה ידנית, עם מערכת חשמל 48 וולט ומצברי ליתיום-יון. בגרסה זו, מערכת החשמל תשמש בעיקר לכיבוי מנוע הדיזל בגלישה ומוקדם יותר לקראת עצירה, לחסכון בסולר. מצברי ה-MHEV יאגרו את אנרגיית הבלימה (בלי אפשרות לטעינה ממקור חיצוני), שתשמש בין היתר גם לשיפור ההאצה. גרסה זו תהיה זמינה למכירה באמצע 2019.

תמונות ופרטים נוספים על משפחת הטרנזיט המחודשת, שתכלול גם תא נוסעים חדש ועדכון לעיצוב החיצוני, צפויים כאמור בסוף החודש. בשלב זה לא ידוע האם הגרסאות החשמליות יגיעו גם לישראל, ואם כן מתי.