ב.מ.וו תחשוף ספינת דגל חדשה של מותג i, שהופקד על פיתוח וייצור המכוניות החשמליות של היצרנית. המכונית החדשה, שמכונה "ויז'ן איי-נקסט" (Vision iNext), תוצג בתערוכת פריז (14-4 באוקטובר) ותגיע לייצור בשנת 2021.

האיי-נקסט הוא רכב פנאי גדול (מידות לא פורסמו), עם עיצוב שממזג בין דגמי i העכשוויים (i3 בעיקר) לפילוסופיית העיצוב העתידית של ב.מ.וו. בין היתר, יש לו דלתות אחוריות הפוכות בלי קורה אמצעית, לטובת כניסה קלה לתא הנוסעים. זה מחולק לשני אזורים גם באמצעות צבע שונה, בעוד המרכב צבוע בגוון שב.מ.וו מכנה "נחושת ורד-אפור נוזלית", זאת בגלל העובדה שהיא משנה מעט את גוונה בהתאם לאור החיצוני מנחושת לוורוד-אפרפר.

ספינת דגל חשמלית: ב.מ.וו ויז'ן איי-נקסט


רכב הפנאי החשמלי מצויד ביכולת נסיעה אוטונומית מלאה, ללא מעורבות נהג. עם זאת, בב.מ.וו מדגישים כי גם ברכב כזה יוצעו גלגל הגה ודוושות, עבור הזמנים בהם תעדיפו לנהוג בעצמכם. כאשר לא, גלגל ההגה נע הצידה לחווית נסיעה ללא הפרעה.



ב.מ.וו לא מפרסמת מפרט טכני כלשהו של הרכב החדש, שייצורו כאמור עדיין רחוק יחסית (2021). קודם לכן, היצרנית תציג גרסה חשמלית של מיני (2019), וב-2020 תצטרף גרסה חשמלית ראשונה של רכב הפנאי X3, שתכונה iX3 ותציע 270 כ"ס וטווח נסיעה של 400 ק"מ לפחות בין טעינות.