ב.מ.וו חשפה בתערוכת פריז את ערכת החלפים המשופרים "M Performance Parts" (חלקי ביצועים של M), שתוכננה במיוחד עבור הסדרה 3 החדשה. כן, מכונית היוקרה שהופעת הבכורה שלה נערכת בימים אלה באותה תערוכה, ועדיין לא משווקת בשום מקום בעולם, כבר משתפרת.

קטלוג החלפים החדש כולל מבחר שיפורים, חלקם לטובת יעילות אווירודינמית משופרת, אחרים לטובת יכולת דינמית עדיפה ולא פחות חשוב - גם לטובת הרושם הספורטיבי. את החלפים החדשים ניתן יהיה לרכוש כל אחד בנפרד, בחבילות שונות או את כולם יחד.

אז מה ב.מ.וו סדרה 3 החדשה מציעה תחת מטריית M? חישוקי "18 או "20 בארבעה עיצובים ועם צביעה חד או דו-גוונית, בלמי דיסק מחוררים ומחורצים עם ארבע בוכנות מאלומיניום וקליפרים אדומים, ומערכת פליטה מטיטניום וסיבי פחמן.

עוד לא משווקת, כבר משופרת: ב.מ.וו סדרה 3 עם חלקי M


בתא הנוסעים תמצאו גלגל הגה מצופה אלקנטרה עם נגיעות אפור-כסוף וסיבי פחמן, תגי "M Performance", שטיחים מהודרים וחלקים נוספים מסיבי פחמן. למרכב ב.מ.וו מציעה, בין היתר, מסיטי רוח וספויילרים שונים, כמו גם מראות צד מסיבי פחמן בעבודת יד. את החלקים המשופרים למרכב ניתן להזמין בשחור מבריק, שחור מט או בגימור סיבי פחמן חשוף.

עוד לא משווקת, כבר משופרת: ב.מ.וו סדרה 3 עם חלקי M


מחירים של הרכיבים השונים לא פורסמו. ב.מ.וו סדרה 3 החדשה תושק באירופה באביב, ותגיע לישראל בתחילת המחצית השנייה של 2019. היא תוצע תחילה עם מנועי טורבו-בנזין בעלי ארבעה צילינדרים ונפח של 2.0 ליטר. גרסת ה-320i מציעה 184 כ"ס ומאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.2 שניות. הבכירה, 330i, מציעה 258 כ"ס והאצה בתוך 5.8 שניות. לשתיהן תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית.

עוד לא משווקת, כבר משופרת: ב.מ.וו סדרה 3 עם חלקי M


בשלב מאוחר יותר, לקראת סוף השנה, יושקו ה-330e (כלאיים נטענת) החדשה וגרסה חצי-ספורטיבית בשם M340i, לה 374 כ"ס והנעה כפולה. מנועי הדיזל שיוצעו באירופה כבר מההשקה, לא צפויים להגיע כלל לישראל.