מכונית הספורט של יגואר, ה-F-טייפ, זוכה לעדכון נוסף. לרגל 70 שנות מכוניות ספורט של היצרנית, החל מה-XK120 של 1948, יגואר F-טייפ תוצע במהדורה מיוחדת המכונה "Chequered Flag" (דגל משובץ, שם שניתן לדגל השחמט שמסמל סיום מירוץ). בנוסף, יש גם עדכון לחלק מהגרסאות הרגילות, ותוספת אבזור.

המהדורה המיוחדת מציעה - לא תופתעו לגלות - קישוטי דגלי שחמט בחרטום ואחורי המכונית, ועל גלגל ההגה ומשענות הראש בתא הנוסעים. יש גם עיצוב שונה לקונסולה המרכזית ושלושה גווני מרכב לבחירה - לבן, אדום או אפור - וחישוקי "20 בעיצוב חדש.

בתא הנוסעים תמצאו מושבי עור משולבים בזמש, כמו גם גלגל הגה עם פס מרכוז בצבע אדום (מוטיב שמגיע אף הוא מעולם מירוצי המכוניות). את הצ'קרד פלאג ניתן להזמין עם מנועי הבסיס של ה-F-טייפ - יחידת הארבעה צילינדרים שהושקה בישראל החודש (2.0 ליטר טורבו, 300 כ"ס), ומנוע ה-V6 הוותיק (3.0 ליטר, מגדש על ו-340 או 380 כ"ס).

יגואר F-טייפ חוגגת 70 שנות ביצועים


מלבד המהדורה המיוחדת, יגואר משיקה לראשונה ב-F-טייפ גם מערכת מולטימדיה עם אפשרות לשיקוף טלפונים חכמים - באמצעות מערכות ההפעלה אנדרואיד אוטו (גוגל) וקארפליי (אפל). גרסת ה-R היותר-ספורטיבית זוכה לעדכון למתלים, כולל הבטחה לשיפור הנוחות במהירות נמוכה והיציבות במהירות גבוהה. זאת, תודות לשימוש ברכיבים שאומצו מגרסת העל של ה-F-טייפ, ה-SVR.

יגואר F-טייפ חוגגת 70 שנות ביצועים


שיווק המהדורה המיוחדת, כמו גם יתר העדכונים למשפחת ה-F-טייפ, צפוי בתחילת שנה הבאה. נכון לעתה לא ידוע מהו מחיר המהדורה המיוחדת (אותה סביר כי ניתן יהיה להזמין גם בישראל בהזמנה מיוחדת), או אם יחול שינוי במחיר ההתחלתי של הדגם. גרסת הבסיס של מכונית הספורט, נזכיר, הושקה אך החודש בישראל במחיר של החל מ-575 אלף שקל.