פיאט הציגה גרסאות חדשות של הטיפו, המשפחתית הקטנה שמתחרה ביונדאי i25 אקסנט ופיג'ו 301. קוראים להן פיאט טיפו "מירור" (Mirror, מראה) ו"סטריט" (Street, רחוב), והן מובדלות ביניהן באבזור ובעיצוב החיצוני והפנימי.

ליתר דיוק, אלו חבילות אבזור וצביעה חדשות, שיפנו לרוכשים צעירים - כך על-פי היצרנית. גרסת המירור מיועדת למי שמתעדף עיצוב אלגנטי וטכנולוגיה. לכן היא מציעה צבע "כחול ונציה" בבכורה בטיפו, מראות בציפוי כרום ומערכת מולטימדיה עם מסך "7 (המכונה Uconnect) ושיקוף טלפונים חכמים (אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו של גוגל). לגרסה זו חישוקי "16 בגווני כסף ואפור.

הגרסה השנייה, סטריט, מציעה חישוקי "16 בשחור מבריק, צבע שחוזר גם בבתי המראות, ידיות הדלתות החיצוניות והפנימיות, כמו גם בסבכה הקדמית. בנוסף תקבלו גם שמשות כהות.

פיאט טיפו במהדורות חדשות - לצעירים ברוחם
פיאט טיפו מירור (בשורה העליונה) וסטריט

הסטריט והמירור יוצעו בכל גרסאות המרכב של הטיפו - האצ'בק, סטיישן וסדאן. בישראל מוצעת בשלב זה רק הסדאן, לאחר שמכירות נמוכות של ההאצ'בק (64 יחידות בלבד במחצית הראשונה של השנה) הובילו להוצאתה מהשוק הישראלי. מחברת סמל"ת, יבואנית פיאט, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי שיווק הגרסאות החדשות נמצא בבחינה מול היצרנית.