בעוד שנה מהיום, חברת לובינסקי - יבואנית אמ.ג'י (MG) - תשיק בישראל רכב פנאי חשמלי. ביבואנית מאשרים כי הגרסה החשמלית החדשה של ה-ZS, שנחשפה בתמונה ראשונה לקראת הופעת בכורה בתערוכת גואנגזו בעוד יומיים (ו'), תגיע גם לישראל בסוף שנת 2019.

אמ.ג'י ZS כבר משווק בישראל בגרסת בנזין, ומתחרה אצלנו בין היתר בפיג'ו 2008, שברולט טראקס וניסאן ג'וק. הגרסה החדשה, עם מנוע חשמלי, מציגה הספק מרשים של 150 כ"ס - לעומת 111 כ"ס בגרסת הבנזין (1.0 ליטר טורבו).

ביצרנית הסינית לא מספקים נתוני ביצועים של הגרסה החשמלית, אבל נתון חשוב הרבה יותר דווקא כן - טווח הנסיעה. זה עומד על עד 428 ק"מ, ובמבחן האירופאי הישן (NEDC) על 335 ק"מ בממוצע בין טעינות. חשוב לשים לב עם זאת כי לאחרונה נכנס לתוקף תקן מבחן מחמיר יותר (WLTP), שאמור לתת תמונת מצב מציאותית יותר.



ה-ZS החשמלי ישווק גם במערב אירופה החל משנה הבאה, ובהתאם המפרט האירופאי צפוי בתוך מספר חודשים. מבחינת עיצוב ומידות, הוא לא שונה משמעותית מגרסת הבנזין - כולל אורך של 431 ס"מ, רוחב של 181 ס"מ, גובה של 162 ס"מ ובסיס גלגלים של 258.5 ס"מ. עיצובו נותר ללא שינוי, למעט הבדלים קוסמטיים קלים.

אמ.ג'י לא מפרסמת בשלב זה את מחיר הגרסה החדשה. שיווקה יחל בסין ואירופה בהדרגה במחצית הראשונה של 2019. אלינו כאמור, היא תגיע בסוף אותה שנה.