סקודה אוקטביה, המשפחתית הקומפקטית של סקודה, מוצעת מעתה בישראל עם מנוע טורבו-בנזין חדש. בגרסתה הבכירה, האוקטביה מצוידת מעתה במנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר, עם 190 כ"ס ו-32.6 קג"מ בין 1,500 ל-4,100 סל"ד. מדובר בשיפור לעומת המנוע היוצא, שהציע 180 כ"ס ו-24.5 קג"מ מנפח של 1.8 ליטר.

המנוע בגרסה החדשה משודך שוב לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה קדמית. האוקטביה בגרסה זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.3 שניות (0.1 פחות) ולמהירות מרבית של 236 קמ"ש (231). תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 16.9 ק"מ לליטר, לעומת 17.2 עד כה.

לצד המנוע החדש, הגרסה הבכירה מוצעת מעתה בשתי רמות גימור במקום אחת. הבסיסית שבהן, "אקסקלוסיב", דומה לזו שהוצעה עד עתה. בתמורה ל-155 אלף שקל (1,000 יותר מבעבר) היא מציעה בלימת חירום אוטונומית, התרעת רכב בשטח מת, התרעת סטייה מנתיב, התרעת הירדמות ובקרת שיוט אדפטיבית. עוד תקבלו כניסה והנעה ללא מפתח, מצלמה וחיישני נסיעה לאחור ומערכת מולטימדיה עם מסך "8.

סקודה אוקטביה מקבלת מנוע חדש בישראל


רמת אבזור חדשה, "פרימיום", מוסיפה חלון גג, תאורת לד מלא קדמית וריפודי אלקנטרה. מחירה עומד על 167 אלף שקל. מלבד שינויים אלו, המנוע והאבזור החדשים לא מלווים בשינויים אחרים למשפחתית הוותיקה.