צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי לישראל, החלה בשיווק ה-אי-טרון (e-tron), רכב חשמלי ראשון של היצרנית. הרכב מבוסס על פיתוח חשמלי ייעודי של פלטפורמת ה-MLB, אשר תשמש כלי רכב נוספים - בהם גם אח ספורטיבי יותר בשם "ספורטבק".
 
ההודעה על תחילת שיווק בישראל מגיעה כחודשיים אחרי שהרכב החדש הוצג לראשונה בארה"ב, וימים ספורים אחרי שחברת המזרח, יבואנית יגואר, החלה בשיווק ה-I-פייס המקביל. עם בסיס גלגלים באורך של 293 ס"מ ואורך כולל של 490 ס"מ, האי-טרון גדול למדי וממוקם מבחינת מידות בין ה-Q7 ל-Q5.
 
לרכב הנעה כפולה בסיוע שני מנועים חשמליים, אחד מלפנים (170 כ"ס) ואחד מאחור (204 כ"ס). האחורי מופקד בתנועה רגילה על אספקת הכוח, ותחת עומס חלוקת הכוח יכולה להיות שווה קדימה-אחורה. לרכב הספק משולב כולל של 408 כ"ס ו-68 קג"מ, והוא מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.7 שניות. טווח הנסיעה המוצהר גדול יחסית: 400 ק"מ לפי התקן האירופאי החדש (WLTP).
 
​אודי אי-טרון בישראל: החל מ-392,500 שקלים


הרכב הוא מהראשונים בייצור סדרתי שמותאם לטעינה בעמדות טעינה מהירה עם זרם ישיר (DC), בקצב של עד 150 קילוואט. עם זרם כזה ניתן להגיע לרמת טעינה של 80% בחצי שעה. בטעינה ביתית רגילה של 11.5 קילוואט (כמו בעמדות אותן תתקין צ'מפיון מוטורס ללקוחות), טעינה מלאה תארוך 8.5 שעות.  
 
מחיר הרכב החדש יחל מ-392,500 שקלים (רמת "אדוונס"). בתמורה תקבלו את סביבת הנהג החדשה של אודי, עם שני מסכים במרכז ולוח מחוונים דיגיטלי. יש גם חלון גג, חישוקי "20, ריפודי עור, כניסה והנעה ללא מפתח ובקרת שיוט אדפטיבית עם מערך סיוע בפקקי תנועה.

​אודי אי-טרון בישראל: החל מ-392,500 שקלים

 
אבזור הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית גם בנסיעה לאחור, התרעת רכב בשטח מת, מערכת התרעת רכב חוצה בצומת ועוד.
 
צ'מפיון מוטורס תציע גם חבילת "פרימיום", הכוללת חישוקי "21, מצלמות ומסכים במקום מראות צד רגילות, ומערכת שמע של B&O. מחיר גרסת אבזור זו ופרטים נוספים ייקבעו בהמשך - כשיסתיים תהליך התקינה.

​אודי אי-טרון בישראל: החל מ-392,500 שקלים

 
מהיבואנית נמסר כי מעתה אפשר לבצע הזמנה לאי-טרון בישראל באמצעות תשלום מקדמה. עם זאת, קבלת הרכב צפויה רק בחודש מרץ 2019.