חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, חשפה את הדור החמישי של הראב4, רכב הפנאי הראשון בעולם (הוצג ב-1994) יחד עם הצגת קורולה החדשה. גם עם דגם זה הדבר נעשה מספר חודשים לפני תחילת שיווקו בפועל, המתוכנן לסוף הרבע הראשון של 2019.

דגם חדש. מהיסוד
הדגם החדש של הראב4 מבוסס על פלטפורמת TNGA (כמו הקורולה), ויש לו מערכת היברידית חדשה. הדגם ישווק כאן עם מנוע 2.5 ליטר המייצר בגרסה היברידית 222 כ"ס עם מנוע חשמלי מאחור והנעה כפולה, או 218 כ"ס בגרסה רגילה והנעה קדמית; זמן ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 8.1 שניות ו-8.4 שניות בהתאמה. בנוסף, תשווק גרסה המצוידת במנוע 2.0 ליטר המייצר 173 כ"ס ובהנעה כפולה; האצה מ-0 ל-100 קמ"ש: 11 שניות.  

עוד בדגם החדש: העיצוב העכשווי של טויוטה ומערכות בטיחות עדכניות. לפי כל הסימנים, דגם זה ישמור על רמות המחיר של קודמו, ויתמקם בחלק היקר של רכבי הפנאי הקומפקטיים.

טויוטה ראב4 החדש בדרך


עוד חדשות
הקאמרי המוכרת תגיע לישראל ב-2019 מיפן ולא מארה"ב, מכיוון שחודש שיווקה באירופה, שם היא מחליפה את האוונסיס שייצורה הופסק (ואינה נמכרת גם בישראל מזה זמן). הקאמרי תגיע לכאן בתקינה אירופאית במקום אמריקאית, אך לא צפויים שינויים במפרט. 



לפחות כרגע נראה שביוניון מוטורס לא מתכוונים להביא את היאריס GR ספורט שהושקה בתערוכת פריז. זוהי רמת גימור שעיקרה תוספות קוסמטיות ליצירת מראה ספורטיבי, אך כוללת גם אופציה לכיול מתלים שונה.