חברת דלק מוטורס, יבואנית פורד לישראל, מודיעה על שדרוג להיצע פורד אדג', רכב הפנאי בגודל בינוני של המותג. במסגרת השדרוג, כל רמות הגימור בישראל יציעו מעתה חבילת מערכות בטיחות מתקדמות, המסוגלות לא רק להתריע (כמו המערכת בהתקנה מקומית שהוצעה עד כה), אלא גם לבצע פעולה כמו בלימה או היגוי למניעת תאונה.

בחבילה החדשה, שזמינה כאמור בכל הגרסאות, נכללות מערכת התרעה לתאונה חזיתית עם בלימת חירום אוטונומית, התראת סטייה מנתיב עם סיוע אקטיבי בהיגוי, לשמירה על הנתיב, מעבר אוטומטי בין אורות דרך ("גבוהים") לאורות מעבר ("רגילים") למניעת סינוור ובקרת שיוט אדפטיבית, השומרת מרחק מהרכב מלפנים גם אם זה נוסע במהירות נמוכה מכפי שהנהג מתכנת במערכת.

אבזור האדג' כולל מעתה גם חיישני גשם, המזהים באמצעות חיישן צורך לניגוב מים מהשמשה הקדמית ומפעילים את המגבים. אבזור הבטיחות כולל גם התרעת רכב בשטח מת ושמונה כריות אוויר, כולל כריות לברכי הנהג והנוסע במושב הקדמי.

פורד אדג' מקבל מערכות בטיחות מתקדמות


מחיר האדג' לא השתנה בשל תוספת האבזור, ומתחיל עדיין מ-265 אלף שקל. עם זאת, ביבואנית בחרו לקדם את השקת האבזור החדש במבצע שיווק, שיתקיים לאורך שבוע החל ממחר (ו') ובמהלכו יוצע האדג' בהנחה של 20 אלף שקל.

פורד אדג' מקבל מערכות בטיחות מתקדמות


מלבד שינויים אלה אין חדש ברכב הפנאי, שהוצג לראשונה ביוני 2014 ועבר מתיחת פנים בינואר השנה. האדג' מוסיף להימכר בישראל עם מנוע 2.0 ליטר טורבו ארבעה צילינדרים (245 כ"ס) והנעה קדמית, או 3.5 ליטר שישה צילינדרים (285 כ"ס) והנעה כפולה. שתי הגרסאות מצוידות בתיבת שישה הילוכים אוטומטית.