ניסאן מקסימה, המשפחתית הגדולה של יצרנית הרכב היפנית, עברה מתיחת פנים קלה. בעוד העיצוב הכללי נותר זהה, בניסאן מבטיחים שדרוג משמעותי למערכות הבטיחות ושיפור באיכות תא הנוסעים.

המקסימה המחודשת מציעה חרטום עם סבכת V מודגשת, יחידות תאורה חדשות וחישוקים קלים בעיצוב חדש. מאחור תמצאו ארבעה פתחי מפלט בתוך פגוש שונה, ועדכון קל ליחידות התאורה. העיצוב הכללי נותר עם זאת ללא שינוי, כולל הקווים העגלגלים-שריריים שמאפיינים את הדור הנוכחי מאז הושק בתערוכת ניו-יורק 2015.

ניסאן גם לא עדכנה את מנוע ה-V6, היחיד בהיצע, שמפיק 300 כ"ס מנפח של 3.5 ליטר. הוא מאפשר תצרוכת דלק ממוצעת של 10.6 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה, זאת בסיוע תיבת הילוכים אוטומטית רציפה. ניסאן לא מפרסמת נתוני ביצועים של המקסימה.



חידוש חשוב ומשמעותי, היצרנית שומרת למפרט מערכות הבטיחות - עדיין בתוספת תשלום בחלק מהגרסאות. תחת חבילת ה"NSS 360" (ר"ת של Nissan Safety Shield, מגן הבטיחות של ניסאן), מוצעות בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בלימת חירום אוטונומית בנסיעה לאחור, התרעת רכב בשטח מת גם בנסיעה לאחור, התרעת סטייה מנתיב (אך ללא סיוע בהיגוי), זיהוי שלטים, התרעת הירדמות נהג ומעבר אוטומטי בין אורות "גבוהים" (דרך) ל"רגילים" (מעבר).

ניסאן מקסימה 2019 - עיצוב מעודכן ובטיחות משופרת


ביצרנית מבטיחים כעת גם בקרת שיוט אדפטיבית ביותר רמות גימור, ספויילר אחורי ב-SR וחישוקי "19 בחיתוך יהלום ברמת הגימור הבכירה. נכון לעתה לא ידוע אילו מהשינויים צפוי להגיע לישראל. אצלנו המקסימה משווקת ברמת הגימור SL (האמצעית מבין חמש המוצעות בארה"ב), ובמחיר התחלתי של 240 אלף שקל. מועד שיווק מדויק למתיחת הפנים עדיין לא ידוע, אך לפי חברת קרסו, יבואנית ניסאן, זה צפוי לקראת אוקטובר 2019.