פרארי חשפה מכונית חדשה, אבל גם אם אתם עשירים במיוחד כזו כבר לא תוכלו לקנות. קוראים לה SP3JC, והיא היחידה מסוגה שתיוצר, וכבר הועברה ללקוח שהזמין אותה מלכתחילה. אותו לקוח עשיר ומאושר שנותר אנונימי, גם השתתף בעיצוב בתהליך שארך קרוב לשנתיים.

המכונית בעלת השם המוזר מבוססת על גרסת האקסטרים של ה-F12 ברלינטה, ה-F12tdf (כן, השמות בפרארי לא בהכרח משתבחים עם השנים). מרכב הקופה הוחלף במרכב רודסטר פתוח - ככל הנראה ללא גג בכלל (פרארי לא מציינת זאת), והעיצוב ובמיוחד הגרפיקה בצבעים הצעקניים הושפעו מחיבתו של הלקוח לעולם הפופ ארט, תחום באומנות שמקורו באמצע שנות ה-50.

מתחת לעיצוב הדרמטי המכלולים הגיעו ישירות מה-F12tdf, שזה כמובן לא דבר רע כשיש לך מנוע V12 בנפח 6.3 ליטר שמפיק 780 כ"ס. נתוני ביצועים לא פורסמו, אך בתורמת האיברים הכוח מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 2.9 שניות, ל-200 קמ"ש בחמש שניות נוספות ולמהירות מרבית של "יותר מ-340 קמ"ש.

כזו יש רק אחת: פרארי SP3JC


ה-SP3JC כאמור לא מיועדת לייצור סדרתי, או אף מוגבל - יש אחת, ולא יותר. היא עוצבה במסגרת תוכנית ה"אחת מאחת", בה פרארי מציעה ללקוחות עשירים במיוחד (ולרוב אספני פרארי אדוקים) לעצב לעצמם את המכונית המושלמת לטעמם. המחיר, כמו בפעם הקודמת, לא פורסם. אבל אפשר לדמיין שעם מחיר של 2.86 מיליון שקל ל-F12 ברלינטה "בסיסית", זול זה לא היה.