חברת סמל"ת, יבואנית סובארו לישראל, החלה בשיווק ה-B4 והאאוטבק המחודשות, שהוצגו לראשונה בפברואר ואפריל 2017 בהתאמה בארה"ב. סובארו B4 (לגאסי) כבר נמצאת באולם התצוגה, ואילו סובארו אאוטבק תגיע בקרוב. מלבד עדכון קליל לעיצוב, החידוש העיקרי בדגמים אלה הוא שילוב מערכות הבטיחות המתקדמות של סובארו, שלמרבה הצער מוצעות בינתיים רק ברמות הגימור הגבוהות (ויקרות יותר).

תחת השם "אייסייט" (EyeSight, ראייה), חבילת הבטיחות כוללת בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב (בלי סיוע אקטיבי), ניטור שטחים מתים מהצד ומאחור, עמעום אורות אוטומטי ועוד. כן מוצעת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת מולטימדיה עדכנית עם מסך גדול יותר ("8) ובקרת אקלים עם מסך שונה. כל זה מסביר מדוע בגרסה היקרה גם תקבלו סביבת נהג שנראית "חדשה" יותר מדגם הבסיס.

מעבר לכך השינויים שעברה המכונית אינם גדולים. חיצונית העדכון נוגע בייחוד לחזית עם סבכה בולטת יותר, יחידות תאורה חדשות ופגושים מעודכנים - כל זה לטובת מראה עם יותר נוכחות. מאחור בוצע שינוי ברוח דומה, עם עדכון קל ליחידות התאורה ולפגוש. בסביבת הנהג העדכונים אינם גדולים.

ה-B4 והאאוטבק (גרסת סטיישן מוגבהת) מוצעות עם מנוע 2.5 ליטר 175 כ"ס. המחירים נותרו ללא שינוי - בלגאסי רמת "קלאסיק" עולה החל מ-160,000 שקלים, בעוד ה"אייסטייט" החל מ-175,000 שקלים. עבור האאוטבק תשלמו החל מ-200,000 בגרסה הרגילה ו-230,000 ל"אייסייט".