אופל גרנדלנד X עם הנעת כלאיים נטענת משקע, אופל קורסה חשמלית בלי מנוע בנזין או דיזל כלל. אלו החדשות הגדולות שאופל מכינה למחצית הראשונה של 2019, כך מאשרת היצרנית בהודעה מיוחדת לקראת פתיחת שנתה ה-120.

יצרנית הרכב הגרמנית מודיעה כי תציע גרסת כלאיים של הגרנדלד X, במתכונת דומה לאחיו התאום - פיג'ו 3008. מערכת הכלאיים תהפוך את הגרנדלנד X לרכב הנעה כפולה (חשמלית), ובמילים אחרות מנוע חשמלי אחורי יניע את הגלגלים האחוריים. באופל מבטיחים הספק מערכת כולל של עד 300 כ"ס.

בשנה הבאה היצרנית תחשוף גם את הקורסה החדשה, דור שישי מאז הסופרמיני יצאה לדרך ב-1982. זו תתבסס הפעם על פלטפורמת קבוצת PSA (פיז'ו), ותהיה אחות לפיג'ו 208 הבאה. כמוה, הקורסה תוצע לראשונה בגרסה חשמלית מלאה, כלומר ללא סיוע של מנוע בעירה פנימית.

אופל מחשמלת: גרנדלנד נטען משקע וקורסה חשמלית ב-2019

אופל אז והיום. היצרנית תציין 120 שנה במהדורות מיוחדות

אופל לא מפרסמת מפרט של גרסה זו, אך מבטיחה שהיא תתומחר באופן תחרותי - ותהיה זמינה לקהל רחב יחסית של קונים. על הכוונת: רנו זואי וניסאן ליף.



בשנת 2020, ההיצע החשמלי של הגרמנים יורחב לשתי מכוניות נוספות - גרסה חשמלית של המסחרית אופל ויווארו (על-בסיס דור חדש שיתבסס על פלטפורמת PSA, במקום רנו כיום), וגרסה חשמלית של אופל מוקה - אף הוא בדור חדש מבוססת פלטפורמת PSA. המוקה והקורסה הבאים צפויים לשאוב השראה מעיצוב רכב התצוגה "X GT אקספרימנטל" מתחילת השנה (פנאי קטן חשמלי).

לצד המעבר לחשמול, אופל מכריזה על שנת 2019 גם כשנת החגיגות לכבוד 120 שנות ייצור מכוניות. החגיגות יהיו צנועות, ולפי שעה כוללות רק היצע של גרסאות אבזור "120 שנה", המבוססות על דגמי אופל הקיימים.