1.הגדרות
"פעילות"     פעילות במסגרתה יתבקשו המשתתפים להשפיע על הבחירה של האוטו הראוי להיות "אוטו השנה" לשנת 2023. 

"משתתף" גולשי אתר האינטרנט, שהינם מעל גיל 18, ואשר נרשמו לפעילות דרך אתר האינטרנט בהתאם להוראות תקנון זה. 

"קשת"       חברת שידורי קשת בע"מ.
"אוטו"        אוטו מגזין בע"מ. 

"אתר האינטרנט"     אתר סאב דומיין  אשר כתובתו היא: caroftheyear.auto.co.il

2. פרשנות
2.1.בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לפרסומים אחרים כלשהם בדבר הפעילות לרבות בעיתונות, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין. 
2.2.החלוקה לסעיפים וכותרות הסעיפים הינה לשם נוחיות בלבד ולא תשמש לצרכי פרשנות. 
2.3.תקנון זה מנוסח בלשון זכר אך מתייחס באופן שווה לשני המינים. 

3.ההשתתפות בפעילות 
3.1.החל מיום 14.01.23 ועד ליום 20.2.23 ניתן יהיה להשתתף בפעילות באמצעות אתר האינטרנט (להלן: "תקופת הפעילות"). 
3.2.מובהר בזאת כי קשת/אוטו יהיו רשאיות להאריך ו/או לקצר את תקופת הפעילות על פי שיקול דעתן הבלעדי.
3.3.משתתף אשר יחפוץ להשתתף בפעילות, יכנס לאתר האינטרנט ולמתחם הפעילות ויקרא את ההוראות המופיעות בדף זה ויקיש על הקישור המוביל אותו לפעילות.
3.4.המשתתפים יתבקשו לבחור את שלשת הרכבים שהם סבורים שראויים להיבחר כאוטו השנה ושהם סבורים שייבחרו על ידי המומחים. כל משתתף יוכל לבחור בשלוש מכוניות בלבד. 
3.5.בנוסף, על המשתתפים למלא טופס פרטים אישיים הכולל: שם, שם משפחה, מס' טלפון וכתובת מייל. 
3.6.המשתתף מאשר לקשת/אוטו לפרסם את הבחירה שלו באוטו השנה שבחר במסגרת הפעילות, בכל אמצעי מדיה ותקשורת שהוא, ולעשות בו כל שימוש שהוא, ללא כל הגבלה. כמו כן, מאשר המשתתף לקשת/אוטו לפרסם את שמו יחד עם התשובה ששלח.
  
4.כללי
4.1.בהשתתפותו בפעילות, מאשר ומצהיר המשתתף ו/או הרוצה להשתתף כי קרא את התקנון ומקבל עליו את הוראותיו וגם אם לא קרא את התקנון מסכים המשתתף ו/או הרוצה להשתתף כי תקנון זה יחול עליו ויחייבו לכל דבר ועניין. 
4.2.קשת/אוטו ו/או מי מטעמה אינן אחראיות ולא תהינה אחראיות באופן כלשהו לפעילותן התקינה של רשת הטלפון, החשמל, ו/או כל אמצעי תשתית או תקשורת אחר, על כל רכיביהן ולא תשא באחריות להפסקות, הפרעות, ניתוקים, נזקים, הוצאות, מניעת רווח וכיוצ"ב, אשר יגרמו למשתתף בקשר עם השתתפות בפעילות, במישרין או בעקיפין.
4.3.משך הפעילות, לרבות מספר ימי הפעילות אשר בהן תתנהל הפעילות, ייקבעו על ידי קשת/אוטו על פי שיקול דעתה הבלעדי, ללא הודעה מוקדמת וללא זכות ערעור. 
4.4.קשת/אוטו רשאיות להפסיק ו/או לבטל את הפעילות ו/או לשנות את תנאיה לרבות שינויים בתקנון זה, מכל סיבה שהיא, על פי שיקול דעתן הבלעדי.
4.5.קשת/אוטו שומרות לעצמן את הזכות לשנות את התקנון בכל עת ומכל סיבה שהיא. 
4.6.קשת/אוטו תהא הפוסקת הסופית בכל עניין הנוגע לפעילות ובנוגע לכל שאלה שתתעורר במהלכה ו/או בקשר עמה ובנוגע לכל תקלה ו/או בעיה ו/או כל מצב בלתי צפוי שייווצר במהלך הפעילות, בין אם צוינו במפורש בתקנון זה ובין אם לאו ולמשתתף לא תהיה כל טענה בשל כך.
4.7.ההשתתפות בפעילות אסורה על מנהלי ועובדי חברת שידורי קשת בע"מ ובני משפחותיהם וכן על מנהלי ועובדי חברת אוטו ובני משפחותיהם, וכן על קבוצת המומחים ובני משפחותיהם וכן על עובדי חברות יבוא ושכר במכוניות, משרדי פרסום ויח"צ של  אותן חברות לרבות חברות קשורות.
4.8.למען הסר ספק מובהר בזאת, כי קשת/אוטו ו/או מי מטעמה אינם אחראים כלפי המשתתף לכל נזק גוף ו/או רכוש ו/או אחר אשר ייגרם למשתתף ו/או לאחר עקב הפעילות ו/או עקב השתתפותו בפעילות ו/או נזק שנגרם במהלך הפעילות.
4.9.תקנון הפעילות ניתן לעיון במשרדי אוטו ברחוב אימבר 14 פתח תקווה

                                             נספח א' – תקנון בחירת "אוטו השנה"
1.    בין התאריכים 20.01.23 ועד 19.2.23 תתקיים פעילות במסגרתה יתבקשו הגולשים וצוות מומחים לבחור את אוטו השנה.
2.    אוטו השנה ייבחר באמצעות שתי קבוצות מצביעים: קבוצה א. קבוצת מומחים שתהיה מורכבת מעיתונאי הרכב של ישראל, כמפורט להלן. קבוצה ב. כל אדם מעל גיל 18 ("הגולשים").
3.    כל משתתף יוכל להצביע פעם אחת בלבד.   
4.    שיטת הבחירה: הצבעותיה של כל קבוצה (קבוצה א., קבוצה ב.)  תיספרנה לחוד. השקלול יעשה ביחס של 50/50, כלומר – להצבעת קבוצת המומחים יהיה משקל של 50% ולהצבעת הגולשים יהיה משקל של 50%.
5.    בבחירת אוטו השנה, תבחר מכונית מבין כל המכוניות שהגיעו במהלך השנה לארץ ונבחנו על-ידי מגזין אוטו, כפי שיפורסם.
6.    צוות המומחים כולל את: אוהד אלגוב - עורך אחראי אוטו, וכתבי ועורכי אינטרנט.
7.    אופן הצבעת קבוצה א. (מומחים): המומחים יצביעו בנפרד וישלחו את בחירתם במייל למערכת אוטו.
8.    אופן הצבעת קבוצה ב. (גולשים): יצביעו במסגרת פעילות באתר עבור 3 מכוניות המייצגות את אוטו השנה לדעתם. ההשתתפות בפעילות אסורה על מנהלי ועובדי חברת שידורי קשת בע"מ ובני משפחותיהם וכן על מנהלי ועובדי חברת אוטו ובני משפחותיהם, וכן על קבוצת המומחים ובני משפחותיהם וכן על עובדי חברות יבוא ושכר במכוניות, משרדי פרסום ויח"צ של  אותן חברות לרבות חברות קשורות.
9.    מנגנון ההצבעות, אופן ספירת ההצבעות ושקלול ההצבעות, נעשים באופן אוטומטי באמצעות תוכנות מחשב ייעודיות שנכתבו לטובת הפעילות. שקלול בחירת קבוצת הגולשים עם קבוצת המומחים ייעשה באופן ידני  על ידי צוות אוטו. חשוב להדגיש כי מעצם טבען תוכנות מחשב אינן חסינות מפני טעויות, באגים, שגיאות, תקלות ובעיות אחרות. קשת ומערכת התכנית ו/או מי מטעמן לא יהיו אחריות לכל תקלה כאמור ותוצאות תקלות כאמור. ככל שיתגלה כי קיימות תקלות בתוכנות המחשב המנהלות את ההצבעות, יקבעו קשת ואוטו את אופן תיקון תוצאות התקלות וזאת לפי שיקול דעתן הבלעדי.
10.    קשת/אוטו שומרות לעצמן את הזכות לשנות את התקנון בכל עת ומכל סיבה שהיא.
11.    קשת ו/או אוטו רשאיות לפסול, לפי שיקול דעתן המוחלט, כל הצבעה אשר יתעורר אצלן חשד לגביה כי היא אחת מאלה: פרי הצבעה בלתי חוקית, פסולה, הצבעה שהושגה בעזרת שימוש פסול באמצעים טכנולוגיים, הצבעה אשר לפי שיקול דעתן של קשת/אוטו פוגעת בעקרונות התחרות ההוגנת, נוגדת את תקנת הציבור בדרך אחרת או הצבעה שאינה כדין מסיבה אחרת וכיוצא באלה. האמור בסעיף זה יחול בין אם התגלה הדבר במהלך הפעילות ובין אם לאחריה. אופן פסילת ההצבעות ואופן תיקון תוצאות ההצבעות הפסולות נתון לשיקול דעתן הבלעדי של קשת ואוטו ולא ניתן לערער על החלטותיהן לעניין זה.
12.    כלל ההצבעות יסתיימו במועד סיום הפעילות. לאחריו לא תתקבלנה הצבעות נוספות. כל הצבעה שתגיע לאחר מועד סיום הפעילות, מכל סיבה שהיא, אף אם נשלחה קודם לכן, לא תיכנס לשקלול קולות המצביעים. הצבעה שלא נספרה בשל אי הגעתה במועד מכל סיבה שהיא, לא תזכה את שולח ההצבעה בפיצוי כלשהו.
13.    מבלי לגרוע מכל הוראה אחרת, במקרה של תקלה המשפיעה על איסוף ושקלול קולות המשתתפים או במקרה של אי-קבלת כל נתוני הצבעה כלשהם במועדם מכל סיבה שהיא (כגון, עקב עומס בנפח הצבעה, כשל תשתיות אינטרנט ו/או סלולאר או מסיבה אחרת), רשאית קשת/מאקו לשנות את אופן שקלול הקולות באותה הצבעה, אי-שימוש בקולות של אמצעי הצבעה כלשהו וכיוצא בזה, הכל לפי שיקול דעתה הסופי והבלעדי.