דגם מחודש, שני דגמים חדשים - ונירו חשמלי, שיצטרף לשתי גרסאות הכלאיים. חברת טלקאר, יבואנית קיה לישראל, תציג במהלך 2019 חידושים משמעותיים - חלקם דומה לאלה של בעלת הבית, יונדאי. שני המותגים הקוריאנים נמצאים בצמרת המכירות בישראל, כאשר ב-2018 קיה תפסה את המקום השני.

ספורטאז' מחודש - ויותר
רכב הפנאי הקומפקטי קיה ספורטאז' עבר מתיחת פנים לפני מספר חודשים, והמהדורה המחודשת הזאת תשווק בישראל ברבעון הראשון של 2019. גרסת 1.6 ליטר, שזכתה להצלחה אדירה בשוק הישראלי, יוצאת מההיצע (מהלך דומה לזה שבוצע ביונדאי טוסון), וקיה תנסה לשמר את מעמדו של הדגם באמצעות תמחור תחרותי לרמות הגימור השונות, על בסיס מנוע ה-2.0 ליטר.
 
ברבעון הראשון של 2019 יחל גם שיווקה של קיה סיד החדשה, שהוצגה בפברואר השנה. המשפחתית הקומפקטית של קיה תוצע בגרסאות האצ'בק וסטיישן, עם מנוע 1.4 ליטר טורבו-בנזין (140 כ"ס) ותיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית. במחצית השנייה של 2019 תגיע לכאן גם גרסת הפרוסיד.

קיה ספורטאז' מחודש ועוד: 2019 של קיה בישראל
קיה סיד סטיישן


באותו זמן בערך צפויה כאן גם קיה פורטה החדשה, שהוצגה בארה"ב עוד קודם לסיד, בינואר השנה. למכונית זו, שזוכה להצלחה בעיקר בציי הרכב, אותו בסיס גלגלים כמקודם - אך היא ארוכה יותר. הפורטה תצויד במנוע 1.6 ליטר, כנראה עם הספק נמוך במעט מאשר כיום, ותוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות.

קיה ספורטאז' מחודש ועוד: 2019 של קיה בישראל
קיה פורטה


גם חשמל מלא
באמצע השנה צפוי להגיע קיה נירו החשמלי (המכונה EV או e-Niro). גרסה זו תשלים היצע ירוק מלא - הנירו יהיה הדגם היחיד בארץ שניתן להזמין בגרסת כלאיים רגילה, כלאיים נטענת משקע ובגרסה חשמלית.