חטיבת מיני של ב.מ.וו חשפה את מתיחת הפנים של ה-JCW (ג'ון קופר וורקס) לקראת 2019, וכמקובל השינויים אינם גדולים. בליבם עדכון למערכת הפליטה, שכוללת מעתה מסנן חלקיקים לטובת הפחתה של פליטת חלקיקים הרעילים לבני אדם. מתיחת הפנים נועדה בעיקר לעמוד בתקינת הזיהום המחמירה יותר, שנכנסה לתוקף לאחרונה באירופה.

ממיני נמסר כי המסנן מפחית את הזיהום, אך לא משפיע על הביצועים או תצרוכת הדלק של ה-JCW, הגרסה הספורטיבית ביותר לפי שעה במשפחת הסופרמיני האצ'בק וקבריולה. המנוע נותר ללא שינוי, ומפיק 231 כ"ס מנפח של 2.0 ליטר בסיוע מגדש טורבו. ה-JCW מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.1 שניות בסיוע תיבת שמונה הילוכים אוטומטית (6.3 עם תיבת שישה הילוכים ידנית). גרסת הקבריולה זקוקה ל-0.4 שניות נוספות (0.2 בידנית).

לצד העדכון למערכת הפליטה, שמיני מבטיחה שלא משפיע על הצליל הספורטיבי, ה-JCW המעודכנת זוכה לשדרוגים נוספים ברוח מתיחת הפנים של ההאצ'בק וקבריולה הרגילות, שכבר מוצעות בישראל.

מיני מרעננת את הג'ון קופר וורקס
מיני JCW קבריולה (בחזית) והאצ'בק


בין היתר, תמצאו את יחידות התאורה בצורת דגל בריטניה מאחור, עדכון קליל ביותר לעיצוב ויותר אפשרויות התאמה - חלקן כחלק מתוכנית "מיני שלך" (MINI Yours) שמאפשרת ללקוחות להזמין חלקי מרכב ותא נוסעים בעיצוב מותאם אישית.

מיני מרעננת את הג'ון קופר וורקס


בנוסף, מיני תציע מעתה טעינה אלחוטית לטלפון חכם ברשימת התוספות (בתוספת תשלום כמובן). מחיר ה-JCW עומד כיום בישראל על החל מ-272 אלף שקל. מחברת דלק מוטורס, יבואנית מיני, נמסר כי מתיחת הפנים תגיע במאי 2019, וכי לא צפוי שינוי במחיר.