פורשה חשפה את ה-911 קבריולה החדשה, גרסת גג בד מתקפל של הדור החדש (992). הדגם, שנחשף לראשונה לפני כחודש וחצי בתערוכת לוס אנג'לס בגרסת הקופה, מוצג כעת בגרסה לחובבי הרוח בשיער - ואלו ישמחו לגלות שהגג כעת נפתח מהר יותר (כ-12 שניות) ובמהירות של עד 50 קמ"ש.

בדומה לקופה, פורשה משיקה את ה-911 קבריולה בגרסאות הקאררה S (הנעה אחורית) וקאררה 4S (הנעה כפולה). לשתיהן מנוע 3.0 ליטר טווין-טורבו בנזין עם שישה צילינדרים (בוקסר), הספק מרבי של 450 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 54 קג"מ בין 2,300 ל-5,000 סל"ד.

בשידוך לתיבת שמונה הילוכים רובוטית דו-מצמדית, הקאררה S מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.9 שניות (3.7 עם ערכת "ספורט כרונו", הכוללת בקרת יציאה מהמקום). ה-4S זקוקה ל-3.8 שניות (3.6 עם ספורט כרונו). לשתיהן מהירות מרבית גבוהה מ-300 קמ"ש ותצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של כ-11 ק"מ לליטר.

הגיע זמן קבריולה: גרסה שנייה לפורשה 911 החדשה


לראשונה בתולדות הקבריולה, שמוצעת במשפחת ה-911 מאז סוף 1981, הדור החדש יוצע כאופציה בתוספת תשלום עם מתלי ה-PASM האקטיביים של פורשה, כולל הנמכה של 10 מ"מ, וקפיצים ומוטות מייצבים קשיחים. לדגם החדש גם תושבות מנוע משודרגות, לקשיחות מבנית עדיפה.

הגיע זמן קבריולה: גרסה שנייה לפורשה 911 החדשה


דגמי הקבריולה החדשים זמינים למכירה כבר עתה באירופה, במחיר התחלתי של 134,400 יורו לקאררה S (והחל מ-142,300 לקאררה 4S), בשקלים - החל מ-569,000 ו-603,000 בהתאמה לפני מסים. מדובר במחיר גבוה בכ-13% מהקופה. שיווק ה-911 החדשה בישראל צפוי להתחיל בחודש מרץ הקרוב, במחיר התחלתי של כ-1.1 מיליון שקל.