דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, משיקה היום (יום ה') את מאזדה 6 החדשה, שנה אחרי שנחשפה בתערוכת לוס אנג'לס. בדומה ל-CX-5, גם כאן מצהירים במותג היפני על כיוון יוקרתי מבעבר. הדגם החדש מוגדר מבחינת מאזדה כדור חדש, למרות שהוא מבוסס במידה מסוימת על הדגם היוצא. מלבד דמיון חיצוני לדגם היוצא, במאזדה מדברים על שפע גדול ומהותי של שינויים שמצדיק את הגדרת הדגם כדור חדש. 
 
חיצונית, עיקר השינוי הוא השבכה החדשה והאגרסיבית ויחידות תאורה חדשות שמקנים חזית בולטת יותר. יחידות התאורה האחוריות הוחלפו אף הן וגם החישוקים חדשים.
 
מבפנים
מאזדה מצהירה כי השינוי הגדול בוצע בתא הנוסעים כאשר הכוונה העיקרית היא ליצור אווירה יוקרתית יותר. במאזדה גאים בתכנון המושבים החדשים מלפנים ומאחור, ומציידים את כל הגרסאות בריפוד עור ותפעול חשמלי למושבים (עם זיכרון לנהג). גם פתחי האוורור שונו ועימם דיפון הדלתות, ויש לא מעט חלקים שעוטים דמוי עור או אלומיניום מוברש כדי ליצר אווירה יוקרתית יותר.

מאזדה 6 המחודשת בארץ – החל מ-170,000 שקלים. יש גם מאזדה CX-3 מעודכן

 
לוח המחוונים חדש, בלם היד הפך לחשמלי ויש גם צג מולטימידה גדול יותר (8 אינץ') שלראשונה במאזדה מתממשק לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו. בהתאם לרמת הגימור, ה-6 תוצע גם עם תצוגה עילית מדור חדש ואיכותי יותר שמוקרנת על השמשה הקדמית, ומצלמות היקפיות. 

מנועים 
כבעבר ה-6 תוצע עם שני מנועים אטמוספריים – 2.0 ליטר או 2.5 ליטר עם תיבה אוטומטית בת שישה הילוכים. הספק מנוע ה-2.5 ליטר עלה ל-195 כ"ס (192 כ"ס בעבר), והוא זוכה למערכת חדש לצמצום רעידות בדגש על פעולת מערך העצור והתנע. למנוע זה גם אפשרות לניתוק צילינדרים ובמאזדה מבטיחים שיפור בצריכת הדלק ביחס לקודמו. נתוני הביצועים נותרו דומים – 9.2 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש והמהירות המרבית היא 223 קמ"ש. במנוע ה-2.0 ליטר המוכר שופרה עקומת המומנט בסל"ד נמוך. במאזדה מדברים על תגובה הדרגתית יותר למצערת. כן מספרים היפנים על כיול מתלים מחדש לטובת נוחות והתנהגות ועל שיפור בבידוד הרעשים.
 
מאזדה 6 המחודשת בארץ – החל מ-170,000 שקלים. יש גם מאזדה CX-3 מעודכן


למבחר נוספה רמת גימור חדשה שמכונה 'סיגנצ'ר'. זו משלבת שימוש בחומרים עם "אמירה יוקרתית" לכאלה עם מסורת יפנית. למשל עיבוד עץ שמכונה "זן" בו נעשה שימוש בריהוט יפני מסורתי וכלי נגינה, או שילוב זמש ייחודי ועור נאפה.
 
בטיחות, אבזור
בצד הבטיחותי, לכל הגרסאות מערכת בלימה אוטונומית מלפנים ומאחור, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ועמעום אורות אוטומטי, מערכת התראה לעייפות נהג ועוד. מרמת גימור פרמיום יש גם מערכת לניטור שטחים מתים והתרעה על תנועה צולבת.
 
גרסת ה-2.0 ליטר תוצע ברמת גימור 'לקשרי' בלבד שכוללת בנוסף למה שכבר הוזכר, קיפול חשמלי למראות, חישוקי "17, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור ועוד. גרסת ה-2.5 מוצעת ברמת 'לקשרי' (כאן עם גג זכוכית נפתח) ו'פרמיום' שתוסיף חישוקי "19, כניסה והנעה ללא מפתח, שמשות אחוריות כהות, תצוגה עילית, אוורור מושבים ועוד.

מאזדה 6 המחודשת בארץ – החל מ-170,000 שקלים. יש גם מאזדה CX-3 מעודכן

 
בפסגת ההיצע מוצעת כאמור הסיגנצ'ר שמעבר לשפע תוספות קוסמטיות כוללת מערכת סטריאו של בוז, מצלמות היקפיות; פנסי חזית עקבי פניה, צג "7 דיגיטלי במחוונים,  גלגל הגה ייחודי, דיפון גג בצבע שחור ועוד.
 
המחירים החדשים מגלמים התייקרות קלה ביחס לדגם היוצא.
 
מאזדה 6 – מחירים
2.0 'לקשרי' – 170,000 שקלים
2.5 'לקשרי' –  180,000 שקלים
2.5 'פרימיום' –  190,000 שקלים
2.5 'סיגנצ'ור' – 200,000 שקלים

מאזדה 6 המחודשת בארץ – החל מ-170,000 שקלים. יש גם מאזדה CX-3 מעודכן

 
גם מאזדה CX-3 מעודכן
במקביל הוצג גם מאזדה CX-3 המחודש, שעודכן באופן מינורי יותר לעומת ה-6. עיקר העדכון החיצוני הוא בחזית ובאחוריים וגם הפנים זכה לשיפורים קלים. רמות הגימור: "'זום', 'ספורט', ו'פיור וייט' עודכנו ובקצה העליון נוספה מהדורה מוגבלת. לזו חישוקי "18, ריפוד עור נאפה בצבע חום אדמדם, ודיפון דמוי עור לחלקים שונים. ברמה זו גם תפעול חשמלי למושב הנהג.
 
גם מחירי ה-CX-3 עלו קלות ביחס לדגם היוצא.
 
מאזדה CX-3 – מחירים
'זום' –  137,000 שקלים
'ספורט' – 142,000 שקלים
'פיור וייט' – 148,000 שקלים
'ספישל אדישן' - 151,000 שקלים