יצרנית מכוניות היוקרה לקסוס חשפה תמונות ראשונות של ה-LC קונברטיבל, גרסת גג נפתח של מכונית הקופה היוקרתית LC. המכונית, המשווקת גם בישראל, היא מכונית הקופה הגדולה והיקרה ביותר של לקסוס, עם תג-מחיר של החל מ-750,000 שקל בישראל. בשלב זה לקסוס לא מספרת אם הגג יהיה קשיח או רך.

בתערוכת דטרויט, לקסוס תציג את ה-LC קונברטיבל בגרסת תצוגה, אך עם עיצוב שנראה מוכן לחלוטין לייצור סדרתי. זה אכן צפוי לקרות בתוך פחות משנה, כמעט ללא כל שינוי ביחס למכונית שתוצג בהמשך השבוע בתערוכה.

לקסוס לא מפרסמת בינתיים פרטים טכניים, למעט המידות. אלו כמעט זהות לקופה המשווקת אצלנו, עם אורך שצמח בס"מ ל-477, רוחב זהה (192 ס"מ), גובה שהתכווץ בחצי ס"מ (134) ובסיס גלגלים שנותר ללא שינוי, 287 ס"מ. לקונברטיבל ארבעה מושבים ובגרסת התצוגה היא נועלת חישוקי "22 - שני אינץ' יותר מהמידה המרבית הזמינה כיום.

לקסוס LC - הקונברטיבל בדרך


ה-LC קונברטיבל צפויה להציע את אותן יחידות כוח כמו הקופה. זה אומר שיהיה מנוע V10 בנפח 5.0 ליטר עם 464 כ"ס, תיבת 10 הילוכים אוטומטית והנעה אחורית, או גרסת כלאיים עם מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר, הספק מערכת כולל של 348 כ"ס, תיבת 10 הילוכים אוטומטית והנעה אחורית.

לקסוס LC - הקונברטיבל בדרך


בגרסת הבנזין, ה-LC 500 מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.7 שניות, לעומת 5.0 בגרסת הכלאיים (LC 500h). בתצרוכת הדלק כצפוי המנצחת הפוכה - 15.1 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה בדגם הבנזין-חשמל, לעומת 8.6 ק"מ לליטר ב-LC 500.