קרסו מוטורס, יבואנית דגמי רנו לישראל, הודיעה על התחלת שיווק גרסת בנזין חדשה למגאן גרנד קופה. מדובר בגרסה שמצוידת במנוע בנזין בנפח 1.3 ליטר (מוגדש, כמובן) אשר פותח בשיתוף עם דיימלר (הגיע לארץ עם מרצדס A קלאס). רנו מגאן גרנד קופה היא המכונית ראשונה של רנו בארץ שתצויד במנוע החדש, אשר יחליף בהדרגה את מנוע ה-1.2 ליטר טורבו המוכר.

רנו מגאן גרנד קופה – עם מנוע בנזין חדש

 
למנוע החדש מערכת הזרקה ישירה והוא מייצר 140 כ"ס ו-24.5 קג"מ בגרסה זו (Tce 140). הוא משודך לתיבה דו-מצמדית עם שבעה הילוכים וההאצה ל-100 קמ"ש תארך 9.0 ש'. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 16.9 ק"מ לליטר ולמכונית ציון 7 בדירוג הירוק. כאמור, מנוע זה אמור להגיע באופן הדרגתי לכל מבחר דגמי רנו בהספקים של 140 כ"ס או 160 כ"ס, בהתאם לדגם.
 
במקביל למנוע החדש, כל גרסאות רנו מגאן גרנד קופה (כולל הדיזל, ובכל רמות הגימור) זוכות לעדכון מערך הבטיחות שכולל כעת מערכת בלימה אוטונומית, התרעה לסטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

הגרסה החדשה תשווק ברמת גימור 'אינטנס' שמחירה ההתחלתי עומד על 134,000 שקלים (התייקרות של כ-2,000 שקלים). היא שומרת על רמת אבזור דומה לעבר הכוללת חישוקי "17, מפתח חכם, תאורת לד, מחוונים מוקרנים ומערך מולטימדיה עם צג בגודל "8.7. למבחר נוספה גם רמת אבזור חדשה – 'אקזקיוטיב', 136,000 שקלים – שמוסיפה בעיקר חישוקי "18, וגג זכוכית. רמת גימור 'זן' לא תוצע יותר בגרסת הבנזין.

רנו מגאן גרנד קופה – עם מנוע בנזין חדש