האם בעתיד נראה מכונית חשמלית עם טווח של יותר מ-600 ק"מ, מרכב גבוה כמו רכב פנאי ועיצוב של מכונית סדאן? את השילוב הזה מציעה ניסאן במכונית תצוגה חדשה, המכונה IMs ומוצגת בהופעת בכורה בתערוכת דטרויט.

ה-IMs היא מכונית סדאן גדולה, עם אורך של 484.5 ס"מ, רוחב של 190 ס"מ, גובה של 150 ס"מ ובסיס גלגלים של 290 ס"מ - מידות דומות לדגמים כמו מאזדה 6 וסקודה סופרב. תודות למערכת הנעה חשמלית עם שני מנועים (אחד לכל סרן) ומצברים הממוקמים ברצפה, ה-IMs מבטיחה מרווח גדול במיוחד לנוסעים.

אלו ימצאו בתא ארבעה מושבים בסידור מיוחד (2+1+2), שגם נעים ומתכווננים ליצירת סלון מתנייע מהודר. השראה לעיצוב התא התקבלה מאופנת העיצוב היפנית, כך ניסאן, בעוד העיצוב החיצוני - עם קווים פשוטים יחסית - כולל השראה מליקוי ירח, לא פחות. למשל עיטורי הזהב שמזכירים לפי היצרנית את טבעת האור המוזהבת כשהירח מוסתר.

ניסאן IMs - קרוסאובר בהשראת הירח


כיאה למכונית תצוגה עתידנית ולא בהכרח בדרך לייצור, ה-IMs היא חשמלית עם מצברים גדולי קיבולת (115 קילוואט-שעה), הספק מרבי של 483 כ"ס ומומנט מרבי של 81.5 קג"מ. נתוני ביצועים לא פורסמו, אך ניסאן מבטיחה טווח של 612 ק"מ בין טעינות. זוהי גם מכונית אוטונומית מלאה, כלומר כזו שיכולה לנסוע בלי מעורבות נהג כלל.