יצרנית הרכב היפנית סובארו חשפה מהדורה מיוחדת ומוגבלת של ה-STI, הספורטיבית כפולת ההנעה שמבוססת על סובארו אימפרזה. מכונית שזכתה בעבר להילת ראלי תודות להשתתפות מוצלחת במירוצים, וכיום נותרה בעיקר כתזכורת לעידן שחלף - כאשר יריבתה העיקרית, מיצובישי לנסר איבו, כבר הרימה ידיים וסובארו עצמה לא משתתפת בתחרות הראלי.

המהדורה המיוחדת, שתוצע ב-200 יחידות בלבד - כולן לשוק האמריקאי - נקראת S209, במסורת דגמי ה-"S" שהוצעו עד היום כמהדורות מיוחדות רק ביפן. יש לה מנוע 2.5 ליטר מוגדש עם ארבעה צילינדרים (בוקסר), ובסובארו מעריכים כי ההספק המרבי יעמוד על 341 כ"ס - 41 יותר מב-STI המשווקת בישראל. נתון סופי צפוי רק בעוד מספר חודשים.

מנוע ה-S209 עבר שורה של עדכונים, בהם לחץ גדישה גבוה יותר (18.0 PSI לעומת 16.2 בדגם הרגיל), שיפור למערכת הקירור ועוד. המרכב רחב בכארבעה ס"מ בעיקר תודות לניפוחי פלסטיק על בתי הגלגלים (כעת 284 ס"מ), ומפסק הסרנים רחב יותר ב-1.5 ס"מ, לטובת יציבה עדיפה. לכך יסייעו גם חישוקי "19 ברוחב "9 מתוצרת BBS, עטופים בצמיגי 265/35 מדגם דאנלופ SP ספורט מקס GT600A, שיסייעו לדברי סובארו ליצירת כוח ג'י של למעלה מ-1.0.

במיוחד לדוד סם: סובארו STI במהדורה מוגבלת


עוד בשיפורים: המתלים כוילו מחדש, הבלמים (מתוצרת ברמבו) שודרגו ונוספו עזרים אווירודינמיים שונים, בהם ספויילר קדמי וכנף אחורית גדולה. ה-S209 תוצע החל מסוף השנה בארה"ב בלבד, ובשני גווני מרכב - לבן או כחול (ששימש את רכבי הראלי המיתולוגיים של סובארו). מחירה לא פורסם.