חמש שנים אחרי שהציגה אותו לראשונה, סיטרואן חושפת את ה-C3-XR החדש, רכב הפנאי הקטן והזול ביותר במבחר שלה בשוק הרכב החשוב בעולם - סין. רכב זה, שמבוסס על פלטפורמת סיטרואן C3, ממוצב מתחת ל-C3 איירקרוס המשווק בישראל (ונקרא בסין C4 איירקרוס).

מתיחת הפנים של רכב הפנאי הקטן מביאה איתה את שפת העיצוב המודרנית של סיטרואן, כולל חרטום עם סמל סיטרואן מודגש שממשיך לפסי קישוט רוחביים, יחידות תאורה חדשות ופגוש שונה. מהצד ומאחור השינויים קלים יותר, ומתרכזים בעיקר בחישוקים קלים חדשים ("16) ויחידות תאורה מעודכנות. סיטרואן גם תציע יותר אפשרויות התאמה באמצעות חבילות קישוטים וצבעים לפי טעם הלקוח.

בתא הנוסעים מערכת המולטימדיה שודרגה, וכוללת מסך "9 ומערכת הפעלה עם תאימות לאפל קארפליי, מירורלינק (למכשירי אנדרואיד) וקארלייף של ביידו הסינית. גם העיצוב שודרג ואיתו מגיעות אפשרויות להתאמת גוונים גם בתא.

במיוחד לסין: סיטרואן C3-XR חדש


סיטרואן לא מפרסמת מפרט טכני בינתיים, למעט נתון בסיס גלגלים שנותר ללא שינוי (265 ס"מ). ה-C3-XR, שיושק בסין באביב, מוצע כיום עם מנועי 1.6 ליטר בעלי ארבעה צילינדרים, עם 117 כ"ס ותיבת חמישה הילוכים ידנית או ארבעה הילוכים אוטומטית, ובגרסת טורבו עם 167 כ"ס ותיבת שישה הילוכים אוטומטית.

במיוחד לסין: סיטרואן C3-XR חדש


לדגם היוצא אורך של 426 ס"מ, רוחב של 175 ס"מ וגובה של 156 ס"מ. הוא לא משווק בישראל, וגם מתיחת הפנים צפויה להישאר בעתיד הנראה לעין בסין בלבד.