לקראת 2019, חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, מתחילה בשיווק מתיחת הפנים של יונדאי i20. השינוי העיקרי הוא החלפת המנוע ותיבת ההילוכים, עקב אכילס של הדגם הנוכחי. ה-i20 המחודשת מצוידת כעת במנוע 1.0 ליטר טורבו, אותו פגשנו גם בקיה סטוניק.
 
מנוע זה מייצר כמו קודמו 100 כ"ס, אך יותר מומנט וזמינותו טובה יותר: 17.5 קג"מ ב-1,500 סל"ד לעומת 13.7 קג"מ ב-3,500 סל"ד במנוע ה-1.4 ליטר האטמוספרי בעבר. תיבת ההילוכים הוחלפה לרובוטית דו-מצמדית עם שבעה יחסי העברה, במקום אוטומטית רגילה עם ארבעה. האצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת כאת 11.4 שניות, המהירות המרבית 182 קמ"ש ותצרוכת הדלק 20 ק"מ לליטר (13.2 שניות, 170 קמ"ש ו-16.1 ק"מ לליטר בעבר). יבוא הגרסה הידנית הופסק והגרסה האוטומטית קפצה מקבוצה 8 לקבוצה 2 במיסוי הירוק.

1607317

 
רמת הגימור הבסיסית, "פריים", המכוונת לציי רכב, חסרה מערכות אבזור בטיחותי מתקדם. ברמות הגימור "סופרים" ו"סופרים פלוס" מוצעות לראשונה בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ומעבר אוטומטי בין אורות גבוהים (דרך) לרגילים (מעבר) למניעת סינוור.
 
בכל רמות הגימור מערך "קונקטד" (מערכת הפעלה בהתקנה מקומית). לסופרים בנוסף תאורת לד, חישוקי "16 (לעומת "15 בפריים), חיישני חנייה ופנסי ערפל. הסופרים פלוס מוסיפה אפשרות לגוון שחור לגג, בקרת שיוט ובקרת אקלים.  
 
המחירים הוזלו ומתחילים מ-98,000 שקל לפריים, 105,000 לסופרים ו-108,000 לסופרים פלוס.