יגואר הציגה מהדורה מיוחדת של ה-XF, מכונית הסלון שמתחרה בלקסוס ES וב.מ.וו סדרה 5. לכבוד שנת 2019, יגואר XF מקבלת מנועי דיזל חדשים וידידותיים במיוחד לסביבה - שלא יגיעו לישראל - וגם מהדורה מיוחדת שנקראת "דגל שחמט".

המהדורה החדשה היא רמת גימור נוספת, שמוצעת במבחר מנועי ה-XF (בנזין ודיזל). היא נקראת על שמו של דגל השחמט שמונף בתום מירוץ מכוניות, וכוללת תגי דגל שחמט בפנים ובחוץ ותוצע בשלושה גווני מרכב לבחירה - לבן, שחור או אפור.

מלבד זאת יגואר מציידת את ה-XF במהדורה החדשה בפגוש קדמי שונה, ספויילר אחורי על דלת תא המטען וחישוקי "18 שחורים. בתא הנוסעים תמצאו מושבי עור ספורטיביים, נגיעות אלומיניום בקונסולה ורמת אבזור גבוהה. כל גרסאות ה-XF מצוידות מעתה במערכת מולטימדיה עם תאימות למערכות ההפעלה אפל קארפלייד ואנדרואיד אוטו.

יגואר XF מניפה את דגל השחמט


היצע מנועי הבנזין לא השתנה, וכולל יחידות כוח בנפח 2.0 ו-3.0 ליטר עם הספקים של בין 180 ל-300 כ"ס. בישראל משווקת גרסת ה-240 כ"ס (2.0 ליטר) במחיר התחלתי של 459 אלף שקל. לפי שעה לא ידוע האם מהדורת "דגל השחמט" תגיע אלינו, ואם כן מתי. מנועי הדיזל המשופרים שעומדים כעת בתקן זיהום מחמיר יותר, כאמור אינם רלוונטיים לישראל.