ב.מ.וו תציע מהדורה מיוחדת ראשונה של הסדרה 8, שזוכה לשם הלא יצירתי "מהדורה ראשונה". היא פותחה על-ידי מחלקת "ב.מ.וו אינדיבידואל" של היצרנית, שתפקידה להציע התאמה אישית למי שרשימת האבזור העשירה של ב.מ.וו לא מספיקה.

400 יחידות בלבד של המהדורה המיוחדת ייוצרו בין אפריל ליוני הקרוב, ויישאו כל אחת תג "1 מ-400" בתא הנוסעים. לטובת מכונית הקופה הספורטיבית אינדיבידואל בחרה בגוון חדש של כחול, שנקרא "כחול ברצלונה קפוא", ולא הוצע עד היום באף דגם של המותג.

קישוטי מרכב שונים, בהם סבכת ב.מ.וו ומסגרות החלונות, נצבעו בגוון אפור כהה המכונה "צל מבריק", בעוד החישוקים ("20) בצבע "שחור סילון". גם פתחי המפלט שחורים וה"מהדורה ראשונה" תציע חבילת סיבי פחמן לגג וחלקי מרכב נוספים.

ב.מ.וו סדרה 8 בייצור מוגבל:


בתא הנוסעים המפרט הייחודי לא נגמר, וכולל מושבי עור בשני גוונים - "לבן שנהב" ו"כחול לילה". זה האחרון משמש גם לעור שמצפה את גלגל ההגה ולאלקנטרה בדיפון הגג.

ב.מ.וו סדרה 8 בייצור מוגבל:


ב.מ.וו תציע את הסדרה 8 מהדורה ראשונה בגרסת ה-M850i xDrive הבכירה. לזו מנוע V8 בנפח 4.4 ליטר עם צמד מגדשי טורבו, הספק מרבי של 530 כ"ס, תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה. ה-M850i מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.7 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

ב.מ.וו סדרה 8 בייצור מוגבל:


מחיר ה"מהדורה ראשונה" לא פורסם. בישראל M850i רגילה עולה החל מ-1.25 מיליון שקל.