תחרות אוטו השנה 2019 הגיעה לסיומה, ואיתה ההכרזה על הזוכה הגדולה בתחרות והזוכות בקטגוריות השונות. בכל קטגוריה התמודדו חמש מכוניות ראויות – אבל רק אחת זוכה. והשנה הזוכה בתואר 'אוטו השנה 2019 בקטגוריית מיני' היא – שברולט ספארק.
 
שברולט ספארק – אוטו השנה 2019 בקטגוריית מיני


שברולט ספארק (דור שני) נחשפה בשנת 2015 והגיעה אלינו זמן קצר לאחר מכן. לאחרונה נחתה בארץ גרסה מחודשת ועדכנית יותר. הגרסה שלאחר מתיחת הפנים זוכה לחמש שנות אחריות.
 
התחום בו ספארק בלטה במיוחד מיומה הראשון היה יחידת ההנעה – היא הוצעה אז (והיום) עם מנוע גדול וחזק מהרגיל בקטגוריה – 1.4 ל' שמפיק 98 כ"ס. זה משודך לתיבה רציפה ויחד הצמד מציע ביצועים נאים ותחושה נינוחה ביחס למקובל בסגמנט. יחד עם נוחות נסיעה טובה ביחס לסגמנט ובידוד רעשים מספק יש כאן מכונית מיני שלא מפחדת לצאת מחוץ לעיר.

שברולט ספארק – אוטו השנה 2019 בקטגוריית מיני

 
תחום נוסף בו הספארק בולטת לטובה נוגע לרמת האבזור – הספארק היא אחת ממכוניות המיני המצוידות ביותר. היא מגיעה בכל רמות הגימור עם מערכת מולטימדיה מקורית מוצלחת שכוללת גם חיבור לממש 'אפל קארפליי' וגלגל הגה מצופה עור. בגרסה הבכירה (שלא עולה הרבה יותר מזו הבסיסית המיועדת לציים) היא מוסיפה חישוקים קלים נאים, כניסה והנעה ללא מפתח וריפוד עור (סינטטי) למושבים. וזה כבר חריג לטובה סגמנט.
 
מעבר לאבזור הנוחות העשיר ספארק מגיעה מצוידת גם ברשימת אבזור בטיחות ארוכה – בטח ביחס לסגמנט בו היא נמצאת. לספראק יש 10 כריות אוויר, מערכת בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב ומצלמת נסיעה לאחור כסטנדרט.

שברולט ספארק – אוטו השנה 2019 בקטגוריית מיני

 
תמחור תחרותי ושילוב תכונות חיוביות – ביצועים (שלא על חשבון צריכת דלק), אבזור נוחות ובטיחות, מרווח ואחריות ארוכה –הובילו את שברולט ספארק לזכות בתואר המיני הנבחרת של מגזין אוטו לשנת 2019.