תחרות אוטו השנה 2019 הגיעה לסיומה, ואיתה מגיעה ההכרזה על הזוכה הגדולה בתחרות ובקטגוריות השונות. בכל קטגוריה התמודדו חמש מכוניות ראויות – אבל רק אחת זוכה. והשנה הזוכה בתואר 'אוטו השנה 2019 בקטגוריית פנאי קומפקטי יוקרתי' הוא – וולוו XC40.

וולוו XC40 – אוטו השנה 2019 בקטגוריית פנאי קומפקטי יוקרתי

 
ה-XC40 כבר זכה בשנה שעברה בתואר רכב השנה באירופה, והשנה מוסיף לארון הגביעים שלו את את תואר אוטו השנה 2019 בקטגוריית הפנאי הקומפקטי היוקרתי.
 
קודם כל, הוא נראה נהדר. שילוב של עיצוב צעיר ושרירי ומראה שמזוהה מאוד עם המותג, יחד עם צביעה דו גוונית למרכב יוצר רכב בעל הופעה מיוחדת ובולטת, אך לא צעקנית וזולה. וולוו שפונה גם לצעירים.

וולוו XC40 – אוטו השנה 2019 בקטגוריית פנאי קומפקטי יוקרתי

 
תא הנוסעים ממשיך להרשים עם עיצוב נאה, שילובי צבעים לא שגרתיים והמון אבזור. התא מתוכנן בצורה חכמה ומציע שלל תאי אחסון; והוא מרווח מאוד לנוסעים ביחס למקובל בסגמנט. תא המטען, הפתעה, גדול ושימושי. וולוו.
 
ה-XC40 מגיע אלינו עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ל' שמוצע בשתי רמות הספק – 190 כ"ס או 247 כ"ס. זה אומר שבכל מקרה הוא יציג ביצועים טובים, מפתיעים ממש בגרסת ה-T5 החזקה.

וולוו XC40 – אוטו השנה 2019 בקטגוריית פנאי קומפקטי יוקרתי

 
ככל וולוו, גם ה-XC40 מציג ביצועים טובים בכל הקשור לבטיחות. מלבד מערך עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות ה-XC40 זכה לציונים גבוהים במיוחד במהדורה האחרונה והמחמירה של מבחני הריסוק של ארגון יורו NCAP.
 
שילוב תכונות אלה הוביל אותנו להסכמה כי וולוו XC40 ראוי לתואר רכב הפנאי הקומפקטי היוקרתי הנבחר של מגזין אוטו לשנת 2019.