תחרות אוטו השנה 2019 הגיעה לסיומה, ואיתה מגיעה ההכרזה על הזוכה הגדולה בתחרות ובקטגוריות השונות. בכל קטגוריה התמודדו חמש מכוניות ראויות – אבל רק אחת זוכה. והשנה הזוכה בתואר 'אוטו השנה 2019 בקטגוריית פנאי בינוני יוקרתי' הוא – ב.מ.וו X3.

ב.מ.וו X3 – אוטו השנה 2019 בקטגוריית פנאי בינוני יוקרתי

 
הדור החדש של ב.מ.וו X3 הרשים אותנו מאוד השנה. כל כך הרשים שהוא היה לפיינליסט, והגיע למקום השני בתחרות האוטו השנה של ישראל 2019. בקטגוריה שלו – פנאי בינוני יוקרתי – בהחלט מגיע לו המקום הראשון.
 
ה-X3 לא הציג חידושים מרעישים, והוא לא נמצא פה בזכות העיצוב החיצוני או המחיר. לטעמנו ב.מ.וו X3 ראוי לתואר מכיוון שמדובר פשוט ברכב מצוין, כזה שעשוי על הצד הטוב ביותר. נפילות אין באף תחום, סיכות הצטיינות מגיעות לו בהמון תחומים.

ב.מ.וו X3 – אוטו השנה 2019 בקטגוריית פנאי בינוני יוקרתי

 
ל-X3 יחידות הנעה מוצלחות – חלקות, נעימות, חזקות ויעילות. המתלים מכוילים בצורה מעוררת פליאה – ב.מ.וו הצליחה לייצר שילוב בין נוחות לריסון שקשה להתחרות בו, וזה ללא מתלים מתוחכמים ומתכווננים. רק עבודת כיול טובה. מרשים. הוא נוח ביום יום ומהנה בכביש המפותל, וזה לא עניין של מה בכך.

ב.מ.וו X3 – אוטו השנה 2019 בקטגוריית פנאי בינוני יוקרתי

 
מעבר לכך הוא מציע תא נוסעים שעשוי ברמה גבוהה, עם חומרים איכותיים והרכבה מצוינת – שילוב שמותיר תחושת עומק ואיכות אמתיים. קשה לחשוב על רכב שמציע כזו סביבה נעימה ואיכותית לנוסעים ברמת המחיר הזו.


 
בקיצור, ב.מ.וו X3 כאן פשוט בגלל שהוא רכב מצוין, מהטובים בתחומו ובכלל. הוא מבצע את כל מטלות הנהיגה על הצד הטוב ביותר ומשדר לנהג ונוסעיו תחושה ש"מישהו" חשב עליהם בתכנון הרכב; ובאופן יחסי לקבוצה בה הוא מתמודד אפילו מחירו הגון לגמרי.
 
שילוב תכונות אלה הוביל אותנו להעניק לב.מ.וו X3 את תואר רכב הפנאי הבינוני היוקרתי הנבחר של מגזין אוטו לשנת 2019.