אודי מוסיפה מנועים חדשים למבחר גרסאות רכב הפנאי היקר ביותר במבחר שלה, אודי Q8. הרכב, שמשווק בישראל כיום במחיר התחלתי של 626,500 שקל, יזכה לגרסה חזקה וחלשה יותר מהדגם המוצע אצלנו כיום ("Q8 55 TDI" עם 286 כ"ס).

ברף התחתון, מצטרפת גרסת "Q8 45 TDI" עם מנוע V6 טורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטר. לזו 231 כ"ס וקרוב ל-51 קג"מ בין 1,750 ל-3,250 סל"ד. ה-45 מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.1 שניות ולמהירות מרבית של 233 קמ"ש (6.3 שניות ו-245 קמ"ש בגרסה המשווקת בישראל כיום). אם תוצע בישראל, ה-45 צפויה להיות זולה כמובן מה-55.

גרסה שנייה, "Q8 55 TFSI", מצוידת במנוע V6 טורבו-בנזין עם נפח של 3.0 ליטר. כאן תמצאו 340 כ"ס וקרוב ל-51 קג"מ בין 1,370 ל-4,500 סל"ד, מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.9 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. לגרסה זו תצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 11.2-11 ק"מ לליטר (בהתאם למידת החישוקים), בעוד דגם הדיזל מציג נתון של 15.6-14.9 ק"מ לליטר (14.7 בגרסת ה-Q8 55 TDI ה"ישראלית").

שתי הגרסאות החדשות זמינות למכירה באירופה כבר עתה. לפי שעה לא ידוע מי מהן תוצע בישראל, ומה יהיה מחירן.