שמונה שנים בדיוק אחרי שהציגה אותה כ-SLK, מרצדס תפרד בתערוכת ז'נבה מה-SLC. הרודסטר הקטנה של המותג זכתה לשם החדש בסוף 2015, כחלק מרענון קוסמטי לדור השלישי של ה-SLK (שהוצג בז'נבה 2011).

בז'נבה 2019, מרצדס SLC תגיע ב"מהדורה אחרונה" - גרסה אחרונה בהחלט של הדור הנוכחי. זוהי רמת גימור המבוססת על דגם ה-AMG-ליין, קו הכולל עיצוב אגרסיבי יותר, בלמים גדולים ומאווררים ומתלים מונמכים ב-10 מ"מ.

במהדורה המיוחדת, נוספו לפריטים אלו תגי "מהדורה אחרונה" - בין היתר על המרכב ותפורים למשענות הראש - כמו גם אפשרות לבחירה בצבע "צהוב שמש". מרצדס מסבירה כי גוון זה הוא מחווה לצבע הצהוב איתו הושקה ה-SLK המקורית ב-1996.

מרצדס נפרדת מה-SLC בצהוב


את המהדורה האחרונה ניתן יהיה להזמין באירופה מיד עם פתיחת התערוכה, במחיר התחלתי של 41,500 יורו (כ-170 אלף שקל לפני מסים). היא תהיה זמינה בשילוב לכל גרסאות ההנעה של ה-SLC, החל מה-SLC 180 (מנוע 1.6 ליטר ו-156 כ"ס) ועד ל-AMG 43 המצוידת במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים עם 390 כ"ס.

מרצדס נפרדת מה-SLC בצהוב


בכל מקרה, תקבלו מושבי ספורט מצופים עור נאפה בשני גוונים, חישוקי "18 בעיצוב AMG ובהתאם לגוון המרכב שתבחרו - קישוטי מרכב בצבע כסף או שחור. לפי שעה לא ידוע אם בכוונת חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, להציע את ה-SLC מהדורה אחרונה בישראל.

גם ה-SL במהדורה חדשה
לצד ה-SLC, מרצדס תציג בתערוכת ז'נבה גם מהדורה מיוחדת של ה-SL, הרודסטר הגדולה של המותג. גם כאן מדובר במכונית ותיקה מאוד - הדור הנוכחי הוצג בסוף 2011 ועבר רענון ב-2015 - אם כי עבור ה-SL זו ככל הנראה לא המילה האחרונה.

מרצדס נפרדת מה-SLC בצהוב


הגרסה המיוחדת נקראת "גרנד אדישן" (מהדורה גדולה), ותוצע בגרסאות SL 400 (מנוע V6 בנפח 3.0 ליטר ו-367 כ"ס) או SL500, לה מנוע V8 בנפח 4.7 ליטר (455 כ"ס).

מרצדס נפרדת מה-SLC בצהוב


הגרנד אדישן מציעה חישוקי "19 מלפנים ו-"20 מאחור בעיצוב AMG עם עשרה חישורים, מושבי עור מהודרים בשילוב אפור וחום, קונסולה מרכזית בדיפון עץ ונגיעות כרום וכסוף מט בחלקים שונים המעטרים את המרכב. גם גרסה זו תהיה זמינה באירופה ממרץ, ולא ידוע אם תוצע בישראל. מחירה לא פורסם.