חברת המזרח, יבואנית יגואר-לנד רובר, מצפה לחצות השנה את רף ה-600 במכירות הדגמים של מותגים אלה – נתון שישקף עלייה של למעלה מ-25% ביחס למה שנמכר ב-2018, בה נמכרו 474 מכוניות של תאגיד JLR (ר"ת של Jaguar Land Rover).

יבואנית לנד רובר ויגואר: לחצות את רף ה-600 / ראיון

 
רמי וקסמן, סמנכ"ל השיווק של החברה, מאמין שרכב הפנאי הקומפקטי לנד רובר ריינג' רובר אווק, שהדגם החדש שלו הוצג לאחרונה בארץ, יהיה, יחד עם ריינג' רובר ספורט בגרסתו ההיברידית-נטענת, הדגם הנמכר של המותג, והוא זה שיעשה את עיקר השינוי. לפי וקסמן, אמורים להימכר 120 יחידות מכל אחד משני הדגמים האלה; מכירות אווק בשנים האחרונות עמדו על 50-60 יחידות לשנה. המשמעות היא כי חברת המזרח מצפה למסור 450 מכוניות בשנה זו, לעומת 313 ב-2018.
 
מכירות החברה-אחות, יגואר, אמורות לשמור על היקף דומה לזה שב-2018, וכאן מדובר ב-150 יחידות. עם זאת, בחברת המזרח מצפים לעלייה גם בהיקף הפעילות של יגואר; בנוסף ל-I-פייס החשמלי שהושק לפני מספר חודשים, אמורה להצטרף למבחר של יגואר המשפחתית הגדולה יגואר XE לאחר מתיחת פנים. בנוסף לעדכונים בעיצוב, תצויד XE המחודשת במנוע 2.0 ליטר החדש של התאגיד, המשרת גם את אווק, וכולל את המערך ההיברידי המתון החדש של היצרן הבריטי.

יבואנית לנד רובר ויגואר: לחצות את רף ה-600 / ראיון