ב.מ.וו תציג בחודש נובמבר הקרוב את ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה, דגם סדאן עם ארבע דלתות ראשון בתולדות המשפחתית הקומפקטית, ודגם נוסף שיעשה שימוש בפלטפורמת הנעה קדמית - אחרי ה-2 גראן טורר ואקטיב טורר. מתמונת הקדימות היחידה שפורסמה, נראה כי הגראן קופה תעשה שימוש בדלתות ללא מסגרות לחלונות, כמקובל בקטגוריה. ב.מ.וו לא מפרסמת תמונות נוספות בשלב זה.

הגראן קופה תהיה מכונית סדאן-קופה בסגנון מרצדס CLA, שהדור השני שלה נחשף מוקדם יותר השנה ואך לאחרונה נוספה לו גרסת סטיישן (אף היא דור שני). בדומה ליריבה שמבוססת על מרצדס A-קלאס ומציעה הנעה קדמית, גם ה-2 גראן קופה תתבסס על דגם קיים - ב.מ.וו סדרה 1, שהדור החדש שלה ייחשף בשבועות הקרובים ויעשה לראשונה שימוש בפלטפורמת הנעה קדמית. דגמי הקופה וקבריולה של הסדרה 2 צפויים להישאר לפי שעה עם הנעה אחורית.

ב.מ.וו לא מפרסמת מידע טכני כלשהו לגבי הסדרה 2 גראן קופה. זו צפויה להיות הגרסה יקרה ביותר של משפחת ה-2, וייתכן שתוליד אף היא גרסת מרכב נוספת (סטיישן) - אם כי ב.מ.וו נוטה לרוב להסתפק בדגמים מסוג זה במרכבי סדאן וליפטבק (האחרונים מכונים GT). 

1585921ב.מ.וו סדרה 2 - קופה, קבריולה ו-M
סדרה 2 קופה. הסדאן-קופה בדרך


עוד פרטים על הגראן קופה צפויים להתפרסם בחודשים הקרובים, עם חשיפה מלאה של הדגם בחודש נובמבר. שיווקו יחל באביב 2020. מחברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי להערכתם השיווק בישראל יחל בסוף הרבעון הראשון של 2020.