ב.מ.וו תציג בשנה הבאה את הרכב החשמלי הבא שלה, ה-iX3 מבוסס ה-X3, אבל חדשות מעניינות לא פחות צפויות בשנת 2021, אז היצרנית תוסיף למבחר דגמי "i" שתי מכוניות נוספות - גרסה חשמלית של הסדרה 4 הבאה שתכונה i4 ודגם הדגל של המותג שיכונה איי-נקסט (iNEXT) ויציע יכולת נסיעה אוטונומית.

בהודעה שפרסמה היצרנית, נמסר כי ה-i4 תושק בעוד כשנתיים ותציע טווח נסיעה מרשים של יותר מ-600 ק"מ בין טעינות. היא תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך ארבע שניות ולמהירות מרבית של יותר מ-200 קמ"ש. מפרט טכני מלא לא פורסם, ובתמונות נראית ה-i4 עם מרכב הגראן קופה (ארבע דלתות)

ב.מ.וו פרסמה פרטים אלה יחד עם תמונות וסרטונים חדשים של שלוש המכוניות מוסוות, במהלך ניסוי שהיא עורכת בהן בתנאי קור קיצוני בשוודיה. זוהי פעם ראשונה בה תמונות של ה-i4 נחשפות, בעוד פרטים על המכוניות האחרות כבר פורסמו בעבר.



מלבד ה-i4, ב.מ.וו תציע כאמור את ה-iX3, רכב פנאי בגודל בינוני עם טווח נסיעה של 400 ק"מ לפחות בין טעינות. דגם האיי-נקסט יציע טווח של יותר מ-600 ק"מ ויכולת נסיעה אוטונומית ברמה שלוש - קרי יכולת נסיעה ללא מעורבות נהג בתנאים מסוימים, בעיקר בכביש בינעירוני ועדיין עם דרישה לנהג עירני בזמן הנסיעה. לפי שעה, אודי A8 היא המכונית הסדרתית היחידה בעולם שמוצעת כיום ברמת האוטונומיה הזו (יכולת המושבתת בישראל בגלל מגבלות חוקיות).

ב.מ.וו סדרה 4 חשמלית תציע טווח נסיעה של יותר מ-600 ק


דגמי ה-i החדשים צפויים להגיע גם לישראל, בראשם ה-iX3 בשנה הבאה ולאחר מכן ה-i4 והאיי-נקסט.