פורד משיקה חבילת ביצועים חדשה למוסטנג אקובוסט, גרסת הטורבו של מכונית הפוני הפופולרית. החבילה תהפוך את האקובוסט לטענת פורד למכונית הספורט האמריקאית החזקה ביותר בשוק עם מנוע ארבעה צילינדרים, זאת לאחר שהספק מנוע ה-2.3 ליטר שודרג מ-310 ל-330 כ"ס.

המנוע עבר שורה של שינויים ברוח הפוקוס RS. למעשה, החבילה החדשה נולדה לדברי פורד לאחר שחמישה מהנדסים של היצרנית החליטו לנסות ולהתקין את מנוע ה-RS במוסטנג בזמנם הפנוי. לאחר שראו כי טוב, פנו להנהלת החברה וזו אישרה את השקת הדגם בייצור סדרתי.

המנוע המשודרג מציע את אותו מומנט כמו הגרסה הרגילה (48.5 קג"מ), אך שורה של שיפורים הביאה לכך שזה זמין בטווח סל"ד גדול ב-40% (כעת בין 2,500 ל-5,300 סל"ד). הביצועים: כ-4.5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש (נתון מדוין לא פורסם) ומהירות מרבית של 250 קמ"ש, גבוהה בכ-50 קמ"ש ממוסטנג אקובוסט רגילה.

פורד מוסטנג מוסיפה דרמה לטורבו


מלבד הכוח, יש גם ערכת שיפור אווירודינמית, מתלים ספורטיביים, בלמים משודרגים וצמיגים ספורטיביים יותר (במידה 265/40-19). את החבילה הדינמית משלימה תיבת שישה הילוכים ידנית או 10 הילוכים אוטומטית ודיפרנציאל מוגבל החלקה שעברה עדכון קל.

פורד מוסטנג מוסיפה דרמה לטורבו


פורד תציע את חבילת הביצועים החדשה בארה"ב מהסתיו הקרוב. לפי שעה אין תוכניות לשיווק המוסטנג על-ידי היבואנית הרשמית, דלק מוטורס, אך המכונית זמינה בישראל דרך הערוץ המקביל (איילון מוטורס). סביר כי זו תציע גם את הערכה החדשה במידה ויימצא לה דורש.