אם החלקה ארוכה ונשלטת על מסלול מירוץ זה הלחם וחמאה שלכם, קיה סטינגר GTS החדשה עשויה להיות המכונית האידאלית עבורכם. המהדורה החדשה והמוגבלת ל-800 יחידות בארה"ב, תציע מערכת הנעה כפולה חכמה שתסייע לכם להשיג את ההחלקה הפוטוגנית.

ה-GTS מבוססת על גרסת ה-GT המשווקת גם בישראל, עם מנוע V6 טווין-טורבו בנזין בנפח 3.3 ליטר, 365 כ"ס, 52.1 קג"מ והנעה אחורית. בגרסת ההנעה הכפולה (שלא משווקת אצלנו), מהנדסי קיה הוסיפו דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה עם נעילה מכנית, שמאפשר חלוקת כוח בין הגלגלים האחוריים.

כיול מערכת ההנעה שונה וכולל כעת שלושה מצבים - 60% מהכוח לאחור במצב "נוחות", 80% במצב "ספורט" ועד 100% מהכוח לגלגלים האחוריים במצב "דריפט". יחד עם מערכת לזיהוי היגוי נגדי, כיול שונה לתיבת שמונה ההילוכים האוטומטית ולבקרת היציבות, ה-GTS תאפשר לכם לבצע את תמרון ההחלקה המושלם. למי שמעוניין בחוויה טהורה עוד-יותר, היא זמינה גם בגרסת ההנעה האחורית.

קיה סטינגר בגרסת GTS לחובבי דריפטים


מלבד מערכת ההנעה הכפולה החדשה, ה-GTS מציעה כמה עדכוני עיצוב לטובת מראה מהיר ועצבני: המרכב צבוע בגוון חדש של כתום שקיה מכנה בשם "כתום פדרציה", בעוד חלקי מרכב שונים מיוצרים מסיבי פחמן (למשל פתחי האיוורור, מסגרת הסבכה הקדמית ומראות הצד).

קיה סטינגר בגרסת GTS לחובבי דריפטים


בתא הנוסעים תמצאו גלגל הגה מצופה אלקנטרה וקונסולה עליונה מצופה בחומר דמוי-זמש. מחיר ה-GTS נקבע בארה"ב על החל מ-44 אלף דולר (כ-158 אלף שקל). מחברת טלקאר נמסר כי אין כוונה להציע את ה-GTS בישראל.