לדיקו, יבואנית כלי העבודה והציוד האוטומטיבי של בוש לישראל (לא כולל "מוצרים לבנים" לבית), פורסת רשת מוסכים ממותגת בוש, המבוססת על מוסכים פרטיים שיצטרפו לרשת ויפעלו לפי תקנים של בוש ובאמצעות ציוד הבדיקה שלה. כידוע, מייצרת בוש גרמניה מערכות אוטומטיביות רבות לרכב, וגם מערכות אבחון לרכב. לבוש 117,000 מוסכים מורשים ברחבי העולם.
 
רשת המוסכים של בוש בישראל מונה כיום 24 מוסכים ועתידה לגדול ל-39 מוסכים בתחילת 2020 ול-45 מוסכים בעוד שנתיים. בני בכר (בתמונה הראשית), מנהל הפעילות האוטומטיבית של לדיקו, אמר בשיחה שערכנו איתו כי הרשת, שתמותג גם לפי כללים אסתטיים מחייבים, תתבסס על הזיקה לבוש, ותציע זמן טיפול קצר יותר ומחירי חלפים במחיר אטרקטיבי בהשוואה לאותם חלפים הנושאים את סמל מותג יצרן הרכב.

לפי בכר, מכיוון שלדיקו מייבאת גם מוצרי OEM של יצרנים כמו הלה, קנור, ZF (לא כולל תיבות ההילוכים), אוסרם, באר ועוד, המשמעות היא שחלפים רבים יותר יזכו למחיר משופר לצרכן. אנשי המוסכים יידרשו לעבור הסמכה והשתלמויות ולעבוד עם ציוד הדיאגנוסטיקה של בוש. בכר התייחס גם לחובת ההסמכה לטיפול ברכב היברידי/חשמלי, ולהכשרה שמרכז ההכשרה של בוש בישראל מעניק בתחומים אלה.