אם אתם חובבי נהיגה עם גג פתוח ומוכנים להקריב מהנוחות לטובת הפחתת משקל וביצועים אולטימטיביים, לפורשה יש את המכונית בשבילכם: ה-911 ספידסטר החדשה.

קרוב לשנה אחרי שהוצגה בגרסת תצוגה ולאחר שכבר הוצג דור חדש של ה-911 (ה-992), פורשה מביאה לייצור את גרסת הגג הנפתח הקיצונית של הדור הקודם (991), הספידסטר (Speedster). הגרסה החדשה תוצע במהדורה מוגבלת של 1,948 יחידות, כחלק מחגיגות 70 שנות פורשה שנחגגו אשתקד.

לזו שלדה ומכלולים מה-GT3 הסופר-ספורטיבית, בשילוב מרכב שחלקו הוחלף בחלקי סיבי פחמן ופוליאוריתן לחסכון במשקל. גם מנגנון הגג החשמלי של דגמי הקבריולה הרגילים נזנח לטובת גג בד מתקפל ידנית.

פורשה 911 ספידסטר - לחובבים באקסטרים


התוצאה היא 911 פתוחה קלה יחסית: משקלה העצמי עומד על 1,465 ק"ג, 140 פחות מקבריולה בסיסית רגילה. הספידסטר מצוידת במנוע בוקסר שישה צילינדרים מוגדש בנפח 4.0 ליטר, עם 502 כ"ס ו-48 קג"מ ובתיבת שישה הילוכים ידנית במקום שבעה - כן, לחסכון במשקל.

פורשה 911 ספידסטר - לחובבים באקסטרים


הביצועים כצפוי מרשימים: 3.8 שניות מעמידה ל-97 קמ"ש (60 מייל לשעה) והמהירות המרבית עומדת על 309 קמ"ש. למנוע - שזכה בין היתר לבתי מצערות מגרסת המירוץ של ה-911 - קו אדום ב-9,000 סל"ד.

גרסת התצוגה משנה שעברה:


את פורשה 911 ספידסטר ניתן יהיה להזמין החל מהחודש הבא, עם אספקה לקראת סוף השנה. מחירה לא פורסם.