גרסת הביצועים של ב.מ.וו סדרה 8 כמעט מוכנה. ה-M8, שתוצע בגרסאות קופה וקונברטיבל (ובהמשך כנראה גם בגרסת גראן קופה עם מרכב סדאן), תציע יותר מ-600 כ"ס ואת אפשרויות ההתאמה המגוונות ביותר בתולדות מכונית של מותג M.

עדיין תחת הסוואה, ב.מ.וו פרסמה תמונות חדשות של ה-M8, הגרסה הספורטיבית והחזקה ביותר במשפחת הסדרה 8. היא צפויה להציע מנוע טווין-טורבו בנזין בנפח 4.4 ליטר עם שמונה צילינדרים, הספק של 600 כ"ס לפחות בגרסה הבסיסית ו-625 לפחות ב"קומפטישן" (Competition). הביצועים יהיו בסביבות 3.5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש והמהירות המרבית למעלה מ-300 קמ"ש בקומפטישן.

לצד התמונות, ב.מ.וו גם מפרסמת מידע על "מצב M", תפריט ההתאמה האישית של המכונית, שיציע לראשונה אפשרות גם לשנות את תגובת הבלמים. ליתר דיוק, הנהג יוכל לבחור בין שני מצבי תגובה של דוושת הבלם - במצב "נוחות" התגובה תהיה נרפית יחסית לבלימה רכה ופחות מטלטלת, בעוד במצב "ספורט" התגובה תהיה מיידית וחדה יותר לשימוש מדויק בנהיגה ספורטיבית.

ב.מ.וו M8 תציע לכם לבחור אפילו את אופי תגובת הבלמים


מלבד החידוש הזה, ה-M8 תציע כמקובל שפע אפשרויות התאמה: תגבור הגה, קשיחות מתלים, תגובת דוושת מצערת, תגובת תיבת הילוכים, תגובת מנוע ואף חלוקת כוח בין הסרנים - ה-M8 תציע כמו ה-M5 מערכת הנעה כפולה מתקדמת, עם חלוקה קדימה-אחורה ובין הגלגלים האחוריים.

ב.מ.וו M8 תציע לכם לבחור אפילו את אופי תגובת הבלמים


מערכת ההנעה הכפולה תציע מצב אוטומטי, מצב ספורט שמעביר יותר כוח אחורה ומצב הנעה אחורית טהור (כאשר בקרת היציבות מנותקת). הנהג יוכל גם לתכנת שני שילובים מועדפים בין כל הפרמטרים ולשמור אותם בתפריט ההתאמה האישית, לשימוש בהמשך.

ב.מ.וו M8 תציע לכם לבחור אפילו את אופי תגובת הבלמים


ה-M8 החדשה צפויה להיחשף בחודשים הקרובים, ולהגיע לישראל כבר בסוף השנה הנוכחית. מחירה אינו ידוע. הסדרה 8 הרגילה, בגרסת M850i, עולה בישראל החל מ-1.25 מיליון שקל.