יצרנית מכוניות העל הקרואטית רימאק (Rimac) חוברת ליונדאי, ותעניק לה ידע בייצור מכוניות ביצועים חשמליות - כך נמסר משני הצדדים לאחר חתימה על הסכם שיתוף פעולה. ההסכם כולל תשלום של 80 מיליון יורו (כ-322 מיליון שקל) שיעבירו הקוריאנים בתמורה לידע של שותפתם הקרואטית.

העסקה כוללת פיתוח משותף של משפחתית ספורטיבית חדשה עבור מותג N של יונדאי, עם הנעה חשמלית. רימאק גם תשתתף בפיתוח של מכוניות מימן, או "תא דלק", בהן אנרגיה חשמלית נוצרת על-ידי תגובה כימית בין המימן במיכל הדלק לחמצן מהאוויר. טכנולוגיה זו מייתרת את הצורך בטעינה חשמלית ממושכת, ובמקום ניתן לתדלק במימן בתחנת דלק באופן דומה לתדלוק בבנזין.

רימאק היא יצרנית רכב זעירה שמתמחה במכוניות על. היא הוקמה על-ידי מייט רימאק רק בשנת 2009, כאשר רימאק היה בן 21 בלבד. במהרה הפכה ליצרנית בעלת שם עם מכוניות מהירות במיוחד. רימאק נערכת בימים אלה להשקת מכונית חדשה, "C_Two", שתציע הנעה חשמלית עם 1,914 כ"ס, טווח נסיעה של כ-650 ק"מ בין טעינות ומהירות מרבית של 415 קמ"ש.

יונדאי משקיעה 80 מיליון יורו ביצרנית מכוניות חשמליות
יוסאן צ'ונג, סגן יו"ר יונדאי מוטור ומייט קימאק, מייסד רימאק

ביונדאי לא סיפקו בינתיים פרטים לגבי המכוניות שיוולדו משיתוף הפעולה החדש, או מועד לתחילת שיווקן - אם כי זה יקרה ככל הנראה לכל הפחות בתוך כשנתיים.