פיאט חשפה עוד מהדורות מיוחדות ל-500, מכונית המיני הוותיקה - למעשה אחת המכוניות הוותיקות ביותר שנמכרות בישראל, עם 12 שנות שיווק מאז הוצגה לראשונה ביולי 2007. בישראל פיאט 500 חוגגת השנה 10 שנות שיווק, גיל מופלג למדי.

המהדורות החדשות מבוססות על המפרטים הבכירים של ה-500, הלאונג' (Lounge) והספורט (Sport). על בסיס הראשונה מוצגת ה"סטאר" (Star, כוכב), גרסה מהודרת שכוללת גוון חדש למרכב בשם "לבן סטלה", שילוב בין לבן לוורוד. ניתן יהיה להזמינה גם בצבעים רגילים עם שמות חינניים לא פחות: לבן גלידה, לבן קרח, אפור קאררה, אפור פומפיי, אפור קולוסיאום, כחול אפי, שחור וזוב, ובורדו אופרה.

בתא הנוסעים מוצעת קונסולה קדמית בצבע שאינו תואם בהכרח לחוץ - לבן חול מבריק או בורדו מט. המושבים לבנים ואפורים בעיצוב טלאים עם כיתוב "500" בצבע בורדו, כאשר הלבן בחוץ עם קונסולה בצבע בורדו ולהפך עם קונסולה לבנה. את חבילת העיצוב והאבזור משלימים חישוקי "16, פנסי ערפל קדמיים וחלון גג.

מהדורות חדשות לפיאט 500
פיאט 500 רוקסטאר

הגרסה השנייה, רוקסטאר (Rockstar, כוכב רוק), מבוססת כאמור על הספורט. כאן תמצאו פגושים ספורטיביים וחצאיות צד, חישוקי "16 בעיצוב שונה וגג זכוכית (לא נפתח). קישוטי המרכב בגוון כרום-סאטן, ואילו לצבעי המרכב נוסף גוון מט חדש בשם "ירוק פורטופינו". מלבדו יהיו זמינים הצבעים כחול איטליה, בורדו אופרה, שחור וזוב, אפור קאררה (או פומפיי וקולוסיאום), לבן גלידה וקרח ואדום תשוקה.

מהדורות חדשות לפיאט 500
פיאט 500 סטאר

בתא הנוסעים מוצעים שני עיצובים, בהשראת חליפות יוקרה. המושבים שחורים עם פסי אורך בכחול וקונסולה באפור גרפיט-סאטן, או עם פסים אפורים וקונסולה בירוק מט.

מהדורות חדשות לפיאט 500
פיאט 500 רוקסטאר

מלבד חבילות העיצוב, שמוצעות גם בגרסת ה-500C עם גג הבד המתקפל, המהדורות החדשות מבשרות על חבילת הזרמת מוזיקה שתוצע לרוכשים במדינות שונות באירופה. זו כוללת מנוי לשישה חודשים לשירות "אפל מיוזיק". האבזור בכל הגרסאות שודרג וכולל כעת מולטימדיה "7 עם תאימות לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו של גוגל. השינוי במפרט אינו מתייחס לגרסת הבסיס (פופ) במרבית המדינות.

מהדורות חדשות לפיאט 500
פיאט 500 סטאר

נכון לעתה לא ידוע אילו מהגרסאות החדשות והשינויים למפרט יוצעו בישראל, אם בכלל.