פחות משנה אחרי שהציגה אותו כרכב תצוגה בתערוכת מוסקבה, רנו מביאה לייצור את הארקאנה (Arkana), רכב פנאי-קופה עם חמש דלתות. מדובר במרכב המזכיר את ב.מ.וו X6, חלוץ השילוב בין רכבי פנאי למכוניות קופה "ספורטיביות".

הארקאנה הוא רכב קומפקטי, עם אורך של 454 ס"מ, רוחב של 182 ס"מ, גובה של 158 ס"מ ובסיס גלגלים של 272 ס"מ (273 בגרסת הנעה כפולה). נפח תא המטען עומד על 508 ליטר (ועד 1,333 ליטר עם ספסל אחורי מקופל).

הרכב יושק תחילה בגרסת ההנעה הכפולה, עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.3 ליטר שמפיק 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ, משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומציע תצרוכת דלק ממוצעת של 14.3 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה. נתוני ביצועים לא פורסמו.

רנו עושה ב.מ.וו X6: ארקאנה פנאי-קופה לשוק הרוסי


הארקאנה מבטיח יכולת שטח מסוימת, עם מרווח גחון של 20.8 ס"מ, אם כי זוויות הגישה (18 מעלות) ונטישה (25 מעלות) צנועות כמצופה מרכב שהעיצוב בו חשוב יותר מצליחת מעברי שטח מאתגרים.

רנו עושה ב.מ.וו X6: ארקאנה פנאי-קופה לשוק הרוסי


לקוחות פוטנציאליים לבטח ישמחו יותר לדעת שיש מסך מולטימדיה בגודל "8 עם תאימות לאפל קארפליי, אנדרואיד אוטו של גוגל ויאנדקס אוטו (של חברת הטגנולוגיה הרוסית יאנדקס). הרכב החדש יוצע בשבעה גווני מרכב, שמונה גווני תאורת פנים, שלוש רמות גימור ועם שלושה מצבי נהיגה - חסכון, ספורט ומותאם אישית.

רנו עושה ב.מ.וו X6: ארקאנה פנאי-קופה לשוק הרוסי


ייצור הארקאנה יחל בקרוב במוסקבה, לשיווק בשוק המקומי. בשנה הבאה יחל ייצור גם בדרום-קוריאה לשוק המקומי, תחת מותג רנו-סמסונג (כפי שנרמז ברכב תצוגה זה). לפי שעה לא ידוע על תוכניות לשיווק הארקאנה בישראל.