חברת קרסו, יבואנית ניסאן לישראל, מודיעה על קריאה לתיקון לדגם הנוט (Note). בקריאה נכללות 1,956 יחידות מהמיקרוואן שיוצרו בין 2009 ל-2014, והתקלה שהתגלתה נוגעת לכריות האוויר.

מהודעת היבואנית עולה כי בדיקה של ניסאן מצאה כשל אפשרי במחולל הגז של כרית האוויר של הנוסע. בתנאים מסוימים, חומר ההדף של המחולל עשוי שלא לתפקד כנדרש וכתוצאה מכך כרית האוויר לא תיפתח כנדרש בתאונה. לא ידוע על נפגעים או נזק שנגרם כתוצאה מהתקלה.

בעלי ניסאן נוט שרכבם נכלל בקריאה לתיקון, יקבלו זימון לביתם - לאחר שהיבואנית תעביר למשרד התחבורה את מספרי השלדה המעורבים, וזה יצליב את נתוני הבעלות העדכניים עם נתוני משרד הרישוי. מחברת קרסו נמסר כי התיקון יארוך כשעה, ויכלול החלפה של מחולל הגז. 

1,956 ניסאן נוט - לתיקון בישראל


חשוב לשים לב כי כל בדיקה, תיקון או החלפה של חלק הנכללים בקריאה לתיקון, מבוצעים ללא כל תשלום מצד בעל הרכב. עוד חשוב לדעת כי ביצוע התיקון הוא חובה - בעל רכב שלא יבצע אותו בתוך שישה חדשים מיום קבלת המכתב, לא יוכל לחדש את רישיון הרכב, לבצע את מבחן הכשירות השנתי ("טסט") או להעביר בעלות על הרכב.

בעלי ניסאן נוט המעוניינים לבדוק אם רכבם נכלל בקריאה לתיקון, יכולים לעשות זאת באמצעות מוקד השירות של קרסו בטלפון שמספרו 3575*,  או באמצעות אתר החברה.